„Opel Mokka“ po pasirodymo rinkoje bus komplektuojamas su vienu iš penkių variklių pretenduoja tapti vienu iš ekonomiškiausių automobilių mažų visureigių segmente.
Skelbiama, kad su 1,7 litro, 130 AG dyzeliniu varikliu, šešių laipsnių mechanine transmisija ir priekinių ratų pavara „Mokka“ sunaudos 4,5 l dyzelio 100 km, o anglies dvideginio tarša sieks 120 g/km. Klientai taip pat galės užsisakyti segmentui unikalų, priekinių ratų varomą variantą su automatinę transmisija. Ši versija sunaudos 5,3 l/100 km, o anglies dvideginio tarša sieks 139 g/km. Taip pat galima rinktis 1,7 l turbo dyzelinį, visų ratų varomą variantą.
Turbo benzininė 1,4 litro, 140 AG „Mokka“ versija su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže ir priekinių ratų varoma pavara, 100 km sunaudoja vos 6,4 l degalų, o anglies dvideginio tarša neviršys 149 g/km. Klientai norintys įsigyti patikimą pirminį „Mokka“ siūlomą variantą, gali rinktis 115 AG, 1,6 l benzininį variklį.
Visuose „Mokka“ modeliuose, išskyrus 1,7 litro dyzelini motorą su automatine transmisija versiją, montuojama degalus padedanti taupyti „Start/Stop" įranga..