„Insignia” šeima netrukus pagausės, kai naujas „Opel Insignia Country Tourer” modelis debiutuos Frankfurto automobilių parodoje. Atletiškas, visais varomais ratais, aukštesnės provėžos automobilis suteikia laisvės ne tik mieste, bet ir užmiestyje.
Aiškūs bruožai – kėbulo dugno galinės ir priekinės apsaugos, iškilios ratų arkos ir kitokia kėbulo apatinė linija dera prie dvigubo dujų išmetimo vamzdžio. Visų varomų ratų sistema užtikrina gerą sukibimą su kelio danga ir tikslų valdymą važiuojant bet kokiomis oro sąlygomis. Naujoje versijoje montuojami galingi varikliai su turbinomis – 184 kW/250 AG, 2,0 l „SIDI“ benzininis variklis su tiesiogine degalų įpurškimo sistema ar veiksmingas turbodyzelinis „2,0 BiTurbo“ agregatas. Abiejų variklių maksimalus sukamasis momentas yra 400 Nm.
Elektronika valdoma visų varančių ratų sistema drauge su „Hadlex“ mova bei elektroninis riboto praslydimo diferencialas, užtikrina puikią trauką važiuojant asfaltuotu keliu ir bekele. Ši sistema prisitaiko prie važiavimo sąlygų ir automatiškai paskirsto sukimo momentą nuo 0 iki 100 proc. tarp priekinių ir galinių ratų.
Šios sistemos privalumas yra tai, kad ji veikia dar prieš pradedant slysti ratams jiems trūkstant traukos, pavyzdžiui ant šlapio ant sniegu padengto kelio. Su visų varomų ratų sistema bei elektronika valdoma „FlexRide“ važiuokle, automobilis visuomet yra kontroliuojamas ir tiksliai valdomas.
Stabilumą ir dar didesnę dinamiką užtikrina elektroniniu būdu valdomas galinės ašies riboto praslydimo diferencialas (eLSD). eLSD kontroliuoja traukos paskirstymą galiniuose ratuose, perduodamas jiems sukimo momentą. Adaptyvi visų varomų ratų sistema užtikrina sukibimą ir geresnę trauką esant slidžiai kelio dangai bei saugumą visose situacijose. „Insignia Country Tourer“ bus varoma į priekį, net jei visi trys ratai praslysta, o tik vienas galinis turi sukibimą su kelio danga.