Panašu, kad mažasis „Opel“ visureigis „Mokka“ jau spėjo užkariauti klientų dėmesį. Dar prieš pristatant pirmąsias „Mokka“ į prekybos salonus, jų užsakymai jau perkopė 25 tūkst. vienetų visoje Europoje. Didžiausia jų paklausa buvo Vokietijoje, Prancūzijoje, Jungtinėje Karalystėje, Italijoje bei Rusijoje.
Pristatydamas „Mokka“ modelį, kurį buvo galima užsisakyti jau nuo birželio mėn., „Opel“ tapo pirmuoju Vokietijos automobilių gamintoju įžengusiu į sparčiai augantį mažos klasės visureigių segmentą. Iš pradžių „Mokka“ bus siūlomas su 1,6 l „ecoFlex“, 85 115 AG varikliu, kurios kaina yra 65 553 litų. Vėliau taip pat galima rinktis 103 140 AG benzininį variklį su turbina arba 1,7 l, 130 AG dyzelinį agregatą.
„Kartu su naująją „Mokka“ prasidėjo ir naujas etapas mūsų produktų kampanijoje. Toks sėkmingas startas rodo, kad šis automobilis yra būtent tai, ko reikia rinkai. Modelio technologijos, dinamika, ryškus dizainas atitinka mūsų klientų skonį“, – sako Alfredas E. Riecke, „Opel“ pardavimų, marketingo bei garantinio aptarnavimo viceprezidentas.
Kaip teigia gamintojas, nepaisant nedidelio „Mokka“ visureigio 4,28 m ilgio, jame erdviai įsitaiso 5 keleiviai. Viduje montuojamos ergonomiškos sėdynės, sertifikuotos Vokietijos stuburo ligų gydytojų asociacijos AGR. Visose bazinėse „Mokka“ versijoje montuojama vairavimo komfortą ir saugumą didinanti įranga ir tai yra: elektroninė stabilumo (ESC), traukos kontrolės (TC) sistemos, taip pat pajudėjimo įkalnėn (HSA) bei važiavimo nuokalne pagalbos sistemos (HDC).
Be priekinių varančių „Mokka“ modelyje gali būti montuojama ir visų varančių ratų sistema. Papildomai užsakoma visų varančių ratų sistema automatiškai prisitaiko prie važiavimo sąlygų ir užtikrina maksimalią visų ratų trauką kai to reikia.
„Mokka“ yra pirmasis iš trijų „Opel“ pristatomų naujienų, su kuriomis kompanija įžengia į naujus automobilių segmentus. Pirmąjį 2013 m. pusmetį debiutuos stilingas, mažasis miesto automobilis „Adam“, o kiek vėliau pasirodys ir naujasis kabrioletas.