„Opel“ koncernas į automobilių sportą grįžo 2012 m. lapkritį, pristatydamas „Adam Cup“. Ženevos parodoje kompanija pristatys dar vieną žvaigždę − koncepcinę „Adam“ versiją, kuri atitinka „FIA R2“ klasės reikalavimus. Galutinis šio automobilio paruošimas ir homologacija numatyta 2013-iesiems.
„Adam R2“ yra varomas 1,6 litro darbinio tūrio „Ecotec“ 16 V variklio su kintama paskirstymo veleno fazių sistema, kuris paruoštas lenktynėms išvysto apie 185 AG ir maksimalų apie 190 Nm sukimo momentą. Variklio galia perduodama priekiniams ratams per „Sadev“ sekvencinę penkių pavarų greičių dėžę ir riboto praslydimo besiblokuojantį diferencialą su daugiadiske sankaba.
Efektyvų lėtėjimą užtikrina stabdžių sistema su hidrauliniu rankiniu stabdžiu, 4 stūmoklių „Brembo“ stabdžiai priekyje ir reguliuojama galinės ašies stabdžių galia. R2 salonas turi visus profesionalioms lenktynėms reikalingus atributus, o daugelis reikalingų lenktynėms elementų jau yra sumontuoti ir bus dalis specifikacijos, kuri bus homologuota tarptautinės automobilių sporto federacijos dar šiemet.
Automobilio įrangoje yra: saugos lankai, „Sparco“ sportinės sėdynės, pritaikytos „Hans“ kaklo apsaugos sistemų naudojimui, salonas su skystųjų kristalų LCD monitoriumi, rodančiu įjungtą pavarą, pavaros perjungimo indikatorius, specialus šturmano vietos apšvietimas, profesionali centrinė konsolė, profesionalus „Monit“ kelio kompiuteris ir elektrinė gaisro gesinimo įranga.
Nuo 2013 m. sezono Vokietijoje ir Prancūzijoje dėl varžybose dalyvaus iki 40 „Adam Cup“ automobilių. Vokietijoje „ADAC Opel Rallye Cup“ taurės, kurioje dalyvauti gali ne vyresni kaip 27 m. lenktynininkai, laimėtojas gaus teisę kitą sezoną lenktyniauti R2 kategorijos pirmenybėse ir visą sezoną bus remiamas „Opel“ ir ADAC kompanijų.