Vėlų penktadienio vakarą Miunchene buvo pristatytas naujas bavarų „trečiukas“. Automobilis ūgtelėjo, tačiau pagal visas inovacijas, turėtų likti pačiu tikriausiu „Drivers car“ tipo aparatu.
Automobilio ilgis padidėjo 93 mm, bazė – 50 mm. Tiesa, automobilio kėbulas dabar bus 40 kg lengvesnis, be to jis gerokai standesnis. Teigiama, kad šiame modelyje pagal savo poreikius bus galima pagal savo poreikius keisti mechatroninės važiuoklės suderinimus, aksceleratoriaus pedalo ar vairo rato „aštrumą“. Be viso to bus galima keisti ESP sistemos įsikišimo į valdymo procesą ribas.
Azartiškam vairavimui tiks ir varikliai. Iš pažiūros kuklus 2 litrų darbo tūrio dyzelis savyje slepia 163 a.g., taip pat netrukus pasirodys tokio variklio versija su 184 a.g. Tuo tarpu dvilitris benzininis turbomotoras gali pasigirti net 245 a.g. Šiuo metu viršūnėje bus versija „BMW 335i“ su trilitriu 306 a.g. turbovarikliu. Automobiliai bus komplektuojami su šešių pavarų mechaninėmis, arba, 8 pavarų automatinėmis (pirmą kartą klasėje) pavarų dėžėmis.
Netrukus turėtų pasirodyti ir „BMW ActuveHybrid 3“ versija su 340 a.g. jėgaine. Jau žinoma, kad naujųjų „trečiukų“ pardavimai visame pasaulyje turėtų prasidėti kitų metų vasario mėnesį.
Vėlų penktadienio vakarą Miunchene buvo pristatytas naujas bavarų „trečiukas“. (nuotr. Gamintojo)