Prancūzijos specialiųjų transporto priemonių gamintojas „Nicolas“ praėjusių metų pabaigoje pristatė naują platforminę priekabą su vilkiku negabaritiniams kroviniams automobilių keliais gabenti. Naujosios platformos keliamoji galia – 350 tonų, tačiau pagal poreikį ją galima moduliuoti atskiromis bendro junginio dalimis.
Prancūzijos specialiosios technikos gamintojas šį negabaritinių krovinių platforminį junginį pagamino bendradarbiaudamas su norvegais – Norvegijos valstybinės firmos “Statnett Transport AS” užsakymu, pagal kurį transportas turi pristatyti stambių matmenų elektros generatorius ir transformatorius į stambiausias energiją gaminančias jėgaines.
Kiekviena MDEL-R konstrukcijos modulio platforma gali gabenti iki 15 m ilgio krovinį. Jos plotis, naudojant hidraulikos įrangą, gali būti transformuojamas nuo 2,3 iki 4,3 m. Pagal poreikį platforminiai moduliai gali būti sujungti į bendrą autojunginį su ašių formule 2×10 – taigi 10 ašių priekinėje dalyje ir 10 ašių galinėje junginio dalyje su sudvigubintais ratais pagal formulę 2×12 arba 2×14.
Bendras 350 tonų keliamosios galios autotraukinio ilgis, įskaitant vilkiką, gali siekti iki 80 m, maksimalus platformos kėlimo aukštis – 1,68 m. Erdvi vilkiko kabina užtikrina vairuotojui ypač gerą matomumą didelių matmenų priekiniu, šoniniais ir galiniais langais bei integruotomis vaizdo kameromis.
Tomas Labžentis