• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmosios S klasės „Mercedes-Benz“ interjero apžvalgos tapo tikra mygtukų ir svirtelių buhalterija. Kalti čia ir patys koncerno atstovai paskelbę, kad gamos flagmano viduje bus ne mažiau kaip 156 įvairiausi jungikliai.

REKLAMA
REKLAMA

„Autoweek“ žurnalistai šioje srityje atliko geriausią darbą, iš „Mercedes-Benz“ atstovų jie sužinojo, kad naujoje S klasėje 12 mygtukų bus ant vairo, 23 ant vairuotojo durų ir dar 13 – ant keleivio. Viršutinėje centrinės konsolės dalyje įsitaisę 19 mygtukų, dar 3 įrengti prietaisų skydelyje. Priekyje dar rastume 4 oro tiekimo angas valdančius mygtukus palangėje, 3 ant galinio vaizdo veidrodėlio ir 10 šalia jo.

REKLAMA

30 papildomų mygtukų (po 15 vienoje pusėje) bus prieinami galinėse sėdynėse įsitaisiusiems keleiviams, dar 9 skirti centrinės konsolės gale valdymui, na ir paskutiniai du − oro tiekimui. Gale įrengtas gėrimų laikiklis turi 3 mygtukus, tuo metu stogo srityje patalpinti dar 4.

REKLAMA
REKLAMA

Naujoji S klasė turės du didelės raiškos 12,3 colių įstrižainės monitorius ir pertvarkytą „Intel Atom“ procesoriaus varomą „Comand Online“ sistemą. Taip pat, tai bus pirmas automobilis komplektuojamas su jonizavimo funkciją turinčia „aktyvia kvėpinimo sistema“, kuri išvaliusi orą paskleis kabinoje kone iki atomų išskaidytus kvepalus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Mercede-Benz“ atstovai sako, kad interjeras buvo kuriamas visų pirma orientuojantis į ilgiausios bazės modelius, kurie turės pakeisti nebegaminamus „Maybach“ limuzinus. Už papildomą mokestį gale bus montuojama 43,5 laipsnio atlošo reguliavimą suteikianti automatiškai atlenkiama sėdynė. Galinės sėdynės atloše įrengta 14 oro pagalvėlės, suformuojančios 6 skirtingas programas siūlančią masažo sistemą.

Verta dėmesio taip pat ir įspūdinga 1500 vatų galios „Burmester“ garso sistema su 24 garsiakalbiais ir „3D“ efektais.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų