Visai neseniai Australijos rinkoje buvo pristatytas naujas 240 AG galios „Falcon EcoBoost“ modelis, o dalis „Ford“ padalinio žaliajame žemyne kartu su viešųjų ryšių agentūra „JWT Melbourne“ ruošiamos reklaminės kampanijos yra nauja internete publikuojama reklama, pavadinta „Cane Toad Road“ (liet. – cukranendrių rupūžės kelias).
Nuotaikingame vaizdo klipe, kurio transliacija televizijoje kol kas nenumatyta, rodomos dvi cukranendrių rupūžės. Jos paplitę Centrinėje ir Pietų Amerikoje, tačiau ketvirtajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje buvo atgabentos į šiaurės rytų Australiją tam, kad būtų kontroliuojama vabalų populiacija.
Siužetas itin paprastas: dvi rupūžės ramiai sėdi ant kelio ir kalba, kuomet galiausiai pamato link jų artėjantį automobilį. Vienas iš jų, vardu Ralphie, šiek tiek supranta apie techniką ir spręsdamas pagal garsą sako, kad tai keturių cilindrų modelis. Vienintelė problema, kad „Falcon EcoBoost“ keturcilindris turi turbokompresorių taigi automobilis artėja gerokai greičiau nei Ralphie tikėjosi, o viso to pasekmės – tragiškos. Turbūt nereikia sakyti, kad rupūžės yra kompiuterinės animacijos kūriniai ir nei vienas gyvūnas kuriant šią reklamą nenukentėjo.
„Šis modelis „Ford“ gamoje yra visai kitoks ir mes pagalvojome, kad norint įveikti išankstinį žmonių nusistatymą „EcoBoost“ atžvilgiu buvo nužudyti cukranendrių rupūžę. Visgi norime patikinti, kad nei viena rupūžė filmavimo metu nenukentėjo. Tiesa sakant, norime patikinti, kad su Ralphie ir Les buvo elgiamasi kaip su žvaigždėmis“, ‒ kalbėjo „JWT Melbourne“ kūrybos direktorius Jimas Ritchie.
Apie ką kalbėjo ant kelio tupinčios dvi rupūžės galite pamatyti šiame vaizdo klipe: