Šią savaitę vokiečių automobilių pramonės gigantas „Mercedes-Benz“ pradėjo naujojo „S-class“ gamybą. „S-class“ riedės nuo konvejerio kompanijos gamykloje Sindelfingeno mieste.
„Mercedes-Benz“ į šią gamyklą investavo daugiau nei milijardą eurų. 350 milijonų buvo skirta kėbulų gamybos cehui, 130 milijonų eurų vokiečiai skyrė presavimo cechui, o apie 70 milijonų – naujai surinkimo linijai.
„S-class“ oficialiai pristatytas dar gegužės mėnesį. Lyginant su pirmtaku, naujasis „S-class“ yra šiek tiek didesnis – 20 mm ilgesnis ir 12 mm platesnis. Tačiau automobilio svoris sumažėjo 95 kilogramais. Automobilio svoris mažesnis bus todėl, kad visos automobilio kėbulo išorės dalys dabar gaminamos iš aliuminio.
Inovacijų netrūksta ir pakaboje. „Magic Body Control“ sistema su specialia kamera dangos pokyčius analizuos iš anksto (!) ir leis dar prieš įveikiant asfalto sujungimus, duobes ar kitas kliūtis pakeisti pakabos charakteristikas. Tad gal ir ne be reikalo vokiečiai tikina, kad „S-class“ taps patogiausiu automobiliu segmente.
Varikliai irgi verti dėmesio. Pradedant pardavimus prabangūs sedanai bus komplektuojami trimis jėgainėmis. Versijoje „S350 Blue Tec“ bus 258 a.g. trijų litrų darbo tūrio dyzelinis V6, „S400 Hybrid“ modifikacijoje 3,5 litro darbo tūrio 306 a.g. benzininiui V6 talkins 26 a.g. elektros motoras. Na o viršūnėje bus „S500“ su 4,7 litro darbo tūrio 455 a.g. V8 tipo varikliu. Tiesa, šiek tiek vėliau atsiras ir iš buitinio tinklo įkraunamos „Plug-in“ hibridinės modifikacijos.