Naujasis „Mercedes-Benz S-class“ debiutuos šių metų pavasarį, Ženevos automobilių parodoje. Štutgarto oficiozai apie savo flagmaną dar nieko nepasakoja. Tiesa, vieną iš keliuose bandomų priešserijinių „S-class“ kaip reikiant išnaršė automobilių naujienas medžiojantys fotografai – prabangaus kompanijos flagmano salonas jau nėra paslaptis.
Šis tas žinoma ir apie techninę būsimo „S-class“ dalį. Visų pirma tai kintanti koncepcija – naujasis „S-class“ bus komplektuojamas ir su kompaktiškais keturių cilindrų benzininiais ir dyzeliniais motorais. Tai duoklė laikmečiui, kai rūpestis gamta tapo madingu. Taip pat pažymėtina, kad „S-class“ nuo pat pradžių bus gaminamas net su trimis ilgio variantais. Tai bus maždaug 5 metrų ilgio standartinis automobilis, 5,25 m. ilgabazė jo versija, ir net penkių su puse metro ilgio „XXL“ versija. Tiesa, pastaroji bus skirta grynai Kinijos rinkai, kur automobilio dydis sureikšminamas, kaip niekur kitur.
Naujasis „S-class“ turėtų stebinti komfortu, nes adaptyvūs amortizatoriai keis savo charakteristikas automobiliui dar neužvažiavus ant nelygumų – kelio stebėjimo sistema su vaizdo kameromis mokės iš anksto atpažinti dangos pokyčius.
Bus inovacijų ir saugumo srityje. Štai iškilus šoninio smūgio grėsmei saugos diržai truktels žmones link šoninių oro pagalvių, kad būtų sumažinta sužalojimų į pačią šoninę oro pagalvę riziką.
Na o pati unikaliausia bus nauja dar neregėto tipo oro pagalvė. Ji bus montuojama po priekine ašimi ir išsiskleis, kai automobilio elektronika nuspręs, kad susidūrimas su kliūtimi jau neišvengiamas. Šios oro pagalvės paskirtis – ne susilpninti smūgio pasekmes, o padidinti stabdymo paviršiaus plotą. Teigiama, kad į asfaltą įsirėmusi oro pagalvė akivaizdžiai sumažintų stabdymo kelią ir smūgio į kliūtį pasekmes.