Jau skelbėme apie bendro naudojimo keliuose pastebėtą bandomą naują „Porsche 911 Turbo“. Na o dabar jau žinomos ir kelios intriguojančios techninės detalės. Pasirodo, naujojo „911 Turbo“ variklyje bus trys turbinos.
Kaip sužinojo britų leidinio „Autocar“ specialistai, „911 Turbo“ bus ginkluotas opoziciniu 3,8 litro darbo tūrio varikliu su trimis turbinomis. Jei tikėti gandais, šio motoro galia sieks 525 a.g. Įdomiausia čia tai, kad deguonies tiekimu šešiems cilindrams rūpinsis ne tik dvi didelės „Borg Warner“ turbinos, bet ir mažą inercijos momentą turinti kompaktiška turbina, kuri užtikrins sukimo momento atsargą mažų variklio apsisukimų diapazone.
Trys turbinos – vis dažniau pasitaikantis sprendimas naujausiuose motoruose. Panašią turbinų schemą (didelė turbina ir dvi kompaktiškos) savo dyzelinėse „M-Performance' serijos modifikacijose pristatė ir vokiečių „BMW“.
„991“ gamyklinės serijos „Porsche 911“ galingiausią versiją jau tradiciškai bus galima atskirti iš agresyvaus bamperio su didžiulėmis oro įsiurbimo angomis ir ventiliacijos angų galiniuose sparnuose. Tiesa, kalbama, kad naujasis „Porsche 911 Turbo“ bus aprūpintas dar neregėtu novatoriškos konstrukcijos galiniu spoileriu. Oficialus šio automobilio debiutas turėtų įvykti šių metų kovą, Ženevos automobilių parodoje.