„Toyota Prius“ buvo pirmas vertas dėmesio serijinis hibridinis automobilis. Šis automobilis sukėlė susidomėjimo bangą visame pasaulyje. JAV pirkėjai laukdavo naujo automobilio po pusę metų. Šis modelis parodė, kad vidaus degimo variklio ir elektros variklio kombinacija yra puikus tarpinis žingsnis link visiškai elektrinio automobilio. Tačiau tobulumui ribų nėra, sako „Jonelis.eu“ kompanijos atstovas Jonas Navickas. Ši kompanija pristato patobulintą „Toyota Prius“.
Modifikuotas „Toyota Prius“ (nuotr. Gamintojo)
Kompanija ėmėsi atsakingo ir rimto darbo - pagerinti antros kartos „Toyota Prius“ ekologinius parametrus. Savo sukurtus sprendimus kompanijos inžinieriai sujungė su „Toyota“ išradimais, ir dabar keliuose galima sutikti dar tylesnį „Toyota Prius“.
Techninis sprendimas yra paremtas našesnių elektrinių elementų integravimu ir jų suderinimu su esamais „Prius“ komponentais. Rezultatas nustebino ir pačius kūrėjus. Kompanijos inžinierius Vaidas Zakarka teigia, kad dabar „Toyota Prius“ tapo labiau elektromobilis nei benzininiu varikliu varomas automobilis. Važinėjant mieste praktiškai net nereikia naudoti vidaus degimo variklio. Jis įsijungia tik pasiekus 100 km/h greitį arba kai yra reikalinga didesnė galia automobiliui bėgėtis ir važiuojant į statų kalną.
Vaizdas Zakarka šalia modifikuoto „Toyota Prius“ (nuotr. Gamintojo)
Naujas „Toyota Prius Plug-In“ (pakraunamas iš tinklo) vien nuo elektros įkrovimo nuvažiuoja 20 km. Standartinis 2 kartos „Prius“ vien su elektros įkrova gali nuvažiuoti 3,6 km. Deja to važiavimu vien nuo elektros pavadinti negalima – akumuliatorius vis tiek krauna benzininis variklis. Rezultatas – kelis kartus mažesnės vis brangstančio kuro sąnaudos, kurios vidutiniškai siekia apie 1,5 litro šimtui kilometrų.
Modifikuotas „Toyota Prius“ (nuotr. Gamintojo)
Daug dėmesio kompanijos inžinieriai skyrė šio sprendimo integravimo paprastumui. Vos per vieną dieną kliento „Toyotą Prius“ kompanija gali padaryti „žalesniu“. Viskas ką reikia padaryti – tai pakeisti standartinius automobilio akumuliatorius naujais ir vieną iš automobilio kompiuterių. Kompanijos inžinierius Vaidas Zakarka sako, kad sumontuoti nėra sudėtinga ir tai gali padaryti bazines žinias apie elektros įtaisus turintis žmogus. Tačiau siekiant išvengti nelaimių (baterijų įtampa pavojinga gyvybei ), įranga bus montuojama tik autorizuotuose servisuose.
Modifikuotas „Toyota Prius“ (nuotr. Gamintojo)
Šis sprendimas yra puikiai adaptuotas Skandinavijos rinkai. Ne paslaptis, kad Skandinavijoje yra kur kas labiau išvystyta žaliojo transporto infrastruktūra. Tačiau šiam sprendimui net nereikia specialių krovimo stotelių. Siekiant užtikrinti ilgesnį elektros variklio naudojimą, automobilio elementus galima krauti naudojant Skandinaviško standarto laidą jungiant jį į įprastą 220 V elektros lizdą. Tokios jungtys naudojamos šaltuoju metų laiku šildyti šiauriečių automobiliams.