Praėjusio amžiaus viduryje, iki 6-to dešimtmečio vidurio, BMW gamino tokį mikroautomobilį „Isetta“. Šį motorizuotą vežimėlį su durimis priekyje šiandien sunkoka pavadinti automobiliu, tačiau Europai atsigaunant po Antrojo pasaulinio karo tokie automobiliai-motorizuoti vežimėliai buvo labai paklausūs. Na, o vėliau, europiečiams prakutus, niekas nenorėjo važinėti tokiais nepilnaverčiais automobiliais – „BMW Isetta“ paklausa mažėjo ir šie triratukai tapo automobilių istorijos dalimi.
Na, o dabar „BMW Isetta“ prisiminė automobilių perdirbimo meistrai. Tūlas amerikonas Bruce Weiner sukūrė „BMW Isetta“ versiją jei ne tikram mačo, tai bent užkietėjusiam traukos (vadinamojo „drago“) lenktynių gerbėjui. Tai tikrai beprotiškas projektas. Mikroautomobilio galinė dalis prailginta, už miniatiūrinės kabinos sumontuotas 8,3 litro darbo tūrio „Chevrolet“ V8 motoras, kuris godžiai geria kurą per „Holley 750 CFM“ karbiuratorius. Toks variklis oponentus užmušti gali vien garsu, tačiau jei to maža, galima pasipuikuoti ir jo viduje tūnančia 730 a.g. kaimene.
Beje, įsigyti šį itin keistą automobilį gali bet kas, galintis rimčiau papurtyti piniginę – „Isetta Whatta Drag“ (taip automobilį pakrikštijo jo kūrėjas) vasario 16 dieną bus parduodamas „RM Auctions“. Bruce Weiner už automobilį tikisi gauti nuo 75 tūkst. iki 100 tūkst. Amerikos dolerių.