2013 m. „Volkswagen Beetle“ kabrioletas jau pasiekė JAV krantus. Tiesa sakant, kompaktiškas retro stiliaus modelis jau spėjo debiutuoti Los Andželo automobilių parodoje.
Trečios kartos modelio stogas gali būti sulankstytas per 9,5 sekundės ir vėl supakuotas į vietą per 11 sekundžių. Pastebimas 1,5 sekundės skirtumas susijęs su laiku, kurio elektro-hidraulinei pavarai reikia prispaudžiant stogą prie priekinio stiklo rėmo.
Lyginant su „New Beetle“ naujausia versija yra 152 mm ilgesnė, bendras jo ilgis siekia 4,278 mm, 84 mm platesnis (1,808 mm) ir 29 mm žemesnis (1,473 mm). Krovinių skyriaus tūris padidėjo 24 litrais iki 225 litų, o gale sėdintys keleiviai džiaugsis 12 papildomų mm erdvės galvoms.
Europoje „Volkswagen“ stilingąjį kabrioletą siūlys tik su turbininiais tiesioginio įpurškimo keturių cilindrų varikliais. Trijų benzininių TSI variklių galia bus atitinkamai 105, 160 ir 200 AG, tuo metu du dyzeliniai TDI varikliai išvystys 105 ir 140 AG.
Visi šie motorai gali būti komplektuojami su „Volkswagen“ sukonstruota dviejų sankabų šešių arba septynių laipsnių pavarų dėže. Kaip tikina kompanijos atstovai, tokia galimybė šios klasės automobilyje yra suteikiama pirmą kartą.
Kol kas žinomi tik versijų, kurios taip pat bus parduodamas ir anapus Atlanto techniniai duomenys. Gamintojo duomenimis, vidutinės 140 AG galios TDI motoro degalų sąnaudos siekia 5,1 l/100 km su mechanine pavarų dėže. 200 AG galios benzininis TSI motoras komplektuojamas su mechanine transmisija sunaudos 7,6 l/100 km degalų, su automatine DSG – 7,9 l/100 km.
Kabrioleto renesansas vokiečių kompanijai buvo sėkmingas – per aštuonerius metus iš viso buvo parduoti 234,619 „New Beetle“ atviri modeliai. Kaip teigia „Volkswagen“ tokio pasiekimo priežastis buvo sprendimas nekopijuoti pirmojo kabrioleto, o iš naujo interpretuoti formas ir toliau jas tobulinti.