• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po ne vieną kartą interneto platybėse nutekintų nuotraukų lapkričio 28 d. prasidėjusioje Los Andželo automobilių parodoje pagaliau buvo oficialiai pristatytas 2013 m. „Toyota RAV4“.

REKLAMA
REKLAMA

Ateinančių metų pradžioje rinkoje pasirodysiantis atnaujinto dizaino krosoveris dabar atrodo gerokai sportiškiau. Nors labiau užapvalintas automobilio priekis nebe atrodo taip griežtai, agresyvumo suteikia link galo besileidžianti stogo linija, taip pat išorėje labiau pastebimi tapo ir papildomi langai ties galiniais statramsčiais. Naujajame modelyje grįžtama prie viršutinius vyrius turinčių bagažinės durų, kurios turėtų būti gerokai patogesnės nei atsidarančios į šoną, kokios buvo naudotos pirmtake.

REKLAMA

Viduje rasime nesimetrišką centrinę konsolę, kuri bus geriau matoma dėl krentančios švelnios šviesos, turės funkcijas dubliuojančius mygtukus ir 6,1 colio įstrižainės centrinį monitorių. Taip pat čia rasime sportiško stiliaus trijų stipinų vairą ir apvalias oro tiekimo angas. Bazinės komplektacijos modelių įranga bus spartietiška, tačiau prabangiausiuose variantuose bus galima pasirinkti odos apmušalus, „Entune“ pramoginę-informacinę sistemą ir 11 garsiakalbių „JBL GreenEdge“ garso sistemą.

REKLAMA
REKLAMA

Vakarų Europos rinkoms bus siūlomi trys varikliai. Pigiausias gamoje bus 151 AG, 2,0 litrų benzininis motoras, po kurio seks naujas 124 AG, 2,0 litrų ir 150 AG, 2,2 litro „D-4D“ dyzeliniai motorai. Gamintojo teigimu, visi varikliai buvo modifikuoti stengiantis kiek įmanoma sumažinti anglies dvideginio emisiją. Kaip tikina „Toyota“ atstovai, vidutiniškai visoje motorų gamoje šis rodiklis sumažėjo 12 proc.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kalbant apie keturių varomų ratų sistemą, galima pasakyti, kad bus galimi trys rėžimai, tai „Auto“, „Lock“ ir „Sport“. Pasirinkus pirmąjį, variklio galia iš pradžių tiekiama priekiniams ratams, tačiau vos atsiradus poreikiui gali būti pajungti ir galiniai. Natūralu, kad „Lock“ rėžimas skirtas važiuoti bekele, todėl jo metu sukimo momentas priekinei ir galinei ašims paskirstomas po lygiai. Paskutinis, „Sport“ rėžimas leis sukimo momentą perduoti galiniams ratams, vos tik pasukamas vairas.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų