Praėjusiais metais Vilniaus miesto savivaldybės įmonės „Grinda“ avarinė tarnyba suteikdavo pagalbą vairuotojams, kurių automobiliai dėl didelių šalčių užgeso bei neužsivedė ir dėl to buvo sustoję gatvės važiuojamoje dalyje.
Avarinės tarnybos darbuotojai, pamatę, kad vairuotojas negali užvesti savo automobilio, nemokamai suteikdavo jam pagalbą. Pasak šios įmonės vadovo Algimanto Vilūno, tarnybos darbuotojai padėdavo tiems, kurie stovėdavo gatvėje ir trukdydavo eismui.
„Į kiemus mes nevažinėjame, bet jei gatvėje stovi automobilis ir jam atsitiko bėda, trukdo eismui, tai mūsų pareiga šalinti kliūtis iš gatvės, mes užvedame automobilį“, – portalui LRT.lt aiškino A. Vilūnas.
Tuo metu uostamiestyje dirbančios įmonės „Auto gelbėtojai“ vadovas Liutauras Radžius pripažįsta, kad darbo pirmadienio rytą Klaipėdoje turėjo į valias. „Nuo pat ryto lakstome. Klaipėdoje šįryt buvo -12, tačiau jaučiasi kaip -25, nes čia drėgnesnis oras“, – tvirtina L. Radžius.
Pasak jo, dažniausiai tenka užvesti senesnius nei 10-ies metų automobilius arba tuos, kurie važinėja su nekokybiškais akumuliatoriais. Užvedimo kaina – 20 Lt, dar tiek pat teks sumokėti už iškvietimą. Taigi, užvesti automobilį dieną kainuos 40 Lt, naktį – iki 60 Lt.
Tuo metu Kaune įsikūrusios įmonės „Aremesta“ vadovas Arvydas Plerpa LRT.lt sako, kad šįryt taip pat sulaukė gausybės kauniečių prašymu užvesti automobilį. Ši paslauga esą kainuoja apie 70 Lt.
Vilniuje kainos panašios – nuo 50 iki 80 Lt, tačiau avarinių tarnybų kelyje darbuotojai pripažįsta, kad vilniečiai kur kas dažniau prašo draugų pagalbos, o to nesulaukę kreipiasi į taksistus.
Pastarieji, jei yra netoliese, gnybtais gyvybės akumuliatoriui įpučia už 15–25 Lt. Tuo metu už automobilio tempimą teks pakloti kone tris kartus daugiau.
Visgi taksi įmonių vadovai ne itin noriai padeda miestiečiams, mat tokių paslaugų teikimas ir įkainiai nėra numatyti, be to, tai esą kenkia automobiliams, todėl jie siūlo kreiptis į įmones, kurios teikia techninę pagalbą kelyje ir turi specialią įrangą.