• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kokius trūkumus galima įvardinti automobiliui, kurio bazinė versija turi 1001 AG galios variklį, leidžiantį išvystyti maksimalų 408,47 km/h greitį, o rimtesnė „Super Sport“ modifikacija netgi dar galingesnė 1200 AG galios motorą, su kuriuo šis modelis pasiekia maksimalų 431 km/h greitį?

REKLAMA
REKLAMA

Na, galime pradėti nuo to, kad serijinė gamyba apribota iki keleto šimtų automobilių, tačiau didžiausias trūkumas neabejotinai yra daugiau nei 1,3 mln. eurų (4,4 mln. litų) siekianti šio išskirtinio inžinerinio stebuklo kaina.

REKLAMA

Nieko stebėtino, kad šis hiperautomobilis daugumai ratuotos technikos entuziastų yra kaip nereali svajonė apie kažką tolimo ir nepasiekiamo, tačiau kai kurie žmonės ryžtasi patiems originaliausiems sprendimams idant ją įgyvendintų.

Indų automobilių perdarymo specialistų „SF Carz“ parengta miniatiūrinė „Bugatti Veyron“ kopija yra puikus tokių logiškai nepaaiškinamų veiksmų pavyzdys. Prekių vežimėlio dydžio klonas pagamintas vietinės rinkos „Maruti Asteem“ pagrindu. Tai yra tas pats modelis, kuris europiečiams buvo parduodamas su „Suzuki Swift“ pavadinimu, o kitose rinkose yra žinomas kaip „Holden Barina“, „Geo Metro“ ar „Pontiac Firefly“.

Lyginant su originalu, viskas šiame automobilyje yra šiek tiek mažesnių apimčių, įskaitant ir 1,3 litro darbo tūrio, 85 AG galios variklį. Dėmesio šiam keistam automobiliui netrūksta, tačiau greičiausiai ne todėl, kad jis būtų puikaus inžinerinio projekto pavyzdys.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų