Niurburgringo lenktynių trasoje išbandyti savo automobilį – kiekvieno gamintojo garbės reikalas. Panašu, kad tuoj atsiras ir tokia charakteristika, kaip rato „Žaliajame pragare“ įveikimo laikas. Štai „Porsche Panamera Turbo S“ ratą gali įveikti per 7 min ir 52 sek., „Dodge Viper“ – 7 min ir 12.13 sek. Tokius skaičius jums primins kiekvienas automobilių pardavėjas. Tokia jau yra naujausių laikų tradicija.
Tačiau ar galima į automobilių sporto šventovę, legendinę Niurburgringo lenktynių trasą, įleisti visureigį? Skeptikai pasakytų, kad tai tas pats, kaip įleisti dramblį į porceliano parduotuvę. Teisybės čia tikrai daug, tačiau mūsų pasaulis įdomus tuo, kad jame visuomet pasitaiko išimčių. Štai bavarų „BMW X6 M“ sugebėjo ratą Niurburgringe apvažiuoti per 8 minutes ir 24 sek. Na o dabar gamintojai Niurburgringo trasoje nusprendė išbandyti automobilį, kurio net vardas skamba kaip priešingybė greitiems „Žaliojo pragaro“ viražams – „Jeep“.
Tai ne eilinis „Jeep“, o „Grand Cherokee SRT8“ – rečiausia, greičiausia ir ultimatyviausia amerikonų visureigio versija. Šis karščiu alsuojantis priešingybių ir alogizmų rinkinys nuo šio pavasario jau prieinamas ir Europos pirkėjams. „Grand Cherokee SRT8“ aprūpintas 6.4 l. darbo tūrio V8 tipo varikliu, kuris išvysto 470 a.g. ir maksimalų 630 Nm sukimo momentą. Tai greičiausias kada nors „Jeep“ gamintas modelis – iki 100 km/val. „Grand Cherokee SRT8“ įsibėgėja per 4,8 sek., o maksimalus jo greitis siekia 255 km/val. Solidu ir tikrai provokuoja automobilį išbandyti tokiomis sąlygomis. Bet kaip ten su aukštu svorio centru ir nemenka mase?
Ultimatyviausio „Jeep“ rezultatas visai šaunus – 8 min ir 49 sekundės. Siūlome jums pasigrožėti filmuku apie šį netipinį „Jeep“ išbandymą. Beje, sunkų automobilį čia Sabine Shmitz, kuri neoficialiai tituluojama Niurburgringo karaliene. Pasigrožėkite, ką žavi blondinė gali išdarinėti su visureigiu „Žaliajame pragare“.