Indams priklausanti britų kompanija „Jaguar“ pakeitė logotipą. Tiesa, šios automobilių markės gerbėjai už širdies griebtis neturėtų – plėšrių kačių atstovas „Jaguar“ emblemoje išliko ir beveik nepasikeitė. Tiesiog emblemos formose atsirado daugiau reljefo, šiek tiek pasikeitė šriftas.
„Jaguar“ logotipo evoliucija XXI amžiuje. (nuotr. Gamintojo)
Britai pabrėžia, kad logotipo atnaujinimas yra tik mažas markės globalios ir ilgalaikės strategijos žingsnis. Išties, kai indų verslas perpirko „Jaguar“ britų automobiliniame pasaulyje būta daug nerimo, tačiau po investicijų injekcijų „Jaguar“ ėmė atsigaudinėti. O ir britiška aura niekur nedingo – ne veltui britų imperijos didybės pėdsakų už La Manšo sąsiaurio ilgai ieškojęs mūsų kolega Andrius Užkalnis kažkada pripažino, kad pačių tikriausių angliškų vertybių ir tradicijų dabar derėtų ieškoti būtent Indijoje.
Pakeistas logotipas yra ilgalaikės strategijos dalis. Atnaujinusi logotipą kompanija pradėjo gana agresyvią reklaminę kampaniją. (nuotr. Gamintojo)