„Jaguar“ pranešė, kad gamins nedidelę hibridinių superautomobilių „Jaguar C-X75“ seriją.Britai teigia, kad pagamins 250 tokių automobilių. Manoma, kad „superhibridai“ kainuos nuo 700 iki 900 tūkst. svarų.
Koncepcinis „Jaguar C-X75“ debiutavo dar rudenį, Paryžiaus automobilių parodoje. Tai itin efektingas automobilis. Efektingas jis ir stilistiškai, ir techniškai.
„Jaguar“ neužsimena, kaip, palyginti su koncepciniu modeliu, kis techninė automobilio pusė. Tikėkimės, kad pokyčiai bus minimalūs, nes koncepto techninė pusė – beveik revoliucinė.
Automobilio ratus suka elektriniai varikliai, o vidaus degimo jėgainės naudojamos tik elektros baterijų įkrovimui. „Jaguar“ baterijas krauna du dujų turbinų motorai. Kiekvienas iš jų pasiekia 96 a.g. jėgą. Nepasikuklino britai ir su elektros motorais- jų čia yra net keturi. Bendras jų galingumas siekia 778 a.g, o sukimo momentas- net 1600 Nm. Šiuo rodikliu pralenktas net monstriškas „Bugatti Veyron“ su 1500 Nm.
Iki 100 km/h „Jaguar C-X75“ įsibėgėja per 3,5 sekundės. Dar labiau stebina variklių elastingumas – įsibėgėjimui nuo 80 km/h iki 145 km/h tereikia tik 2,3 sek.! Na o maksimalus šio automobilio greitis siekia 330 km/h.
Važiuojant vien elektriniu režimu „Jaguar C-X75“ gali įveikti 110 km, tačiau tuomet, kai elektros baterijas papildomai krauna dujų turbinos, galima be sustojimo įveikti net 900 kilometrų atstumą. „Jaguar C-X75“ kūrėjai akcentuoja ir draugiškumą aplinkai- šio automobilio išmetamųjų dujų emisija tėra 28g/km.