Koncernas „Iveco“, kurio sunkvežimis vairuojamas Gerardo de Rooy‘us pernai metais laimėjo Dakaro ralio lenktynes, ir toliau remia šį ralį ir šiais metais yra nusiteikę dar rimčiau. Trumpai žvilgtelėkime kas ir kokiais „Iveco“ sunkvežimiais šturmuos šių metų ralio maratoną.
Sunkvežimiai
Pirmiausiai reiktų patikslinti, kad „Iveco“ pats kaip gamintojas nedalyvauja šiame ralyje, bet sunkvežimiais, varikliais ir atsarginėmis dalimis remia „Team De Rooy“ ekipą.
Šių metų lenktynėse prie starto išsirikiuos 5 „Iveco“ sunkvežimiai. Po du „Iveco 4×4 Trakkers“ antros ir trečios kartos bei vienas „Iveco Powerstar“. Visi šie sunkvežimiai bus varomi „Cursor 13“ varikliais.
Šie 6 cilindrų varikliai aprūpinti antros kartos tiesioginio įpurškimo sistema sukuria 2,200 bar. įpurškimo slėgį. Jo maksimali įmanoma galia siekia iki 840 AG.
Varikliai galingi, greitai reaguoja į papildomas apkrovas yra tvirti ir patikimi. Paradoksas, bet būtent Dakaro ralis yra šių variklių bandymo poligonas. Būtent čia ir paaiškėja jų patikimumas.
Sunkvežimiai šiuo metu jau yra P. Amerikoje kur vyksta paskutinieji pasiruošimai startui. Lenktynės šiemet tęsis nuo sausio 5 iki 20 d. Jos prasidės Limoje, o baigsis Santjage. Ralis vyks Peru, Argentinos ir Čilės teritorijoje.
Starto numeris | Sunkvežimis | Kabinos tipas | Vairuotojas |
500 | „Iveco Powerstar“ | miegama kabina | Gerardas de Roy'us |
504 | „Iveco New Trakker Evolution 3“ | standartinė kabina | Hansas Stacey |
507 | „Iveco New Trakker Evolution 2“ | standartinė kabina | Miki Biasonas |
514 | „Iveco New Trakker Evolution 3“ | standartinė kabina | Rene Kuiperis |
519 | „Iveco New Trakker Evolution 2“ | standartinė kabina | Jo Adua |
Vytautas Kleinauskas