Pirmąjį šių metų ketvirtį naujų lengvųjų automobilių rinka Lietuvoje smuko 2 proc., tačiau tai nesumažino itališkų automobilių populiarumo – sausio-kovo mėnesiais šalyje registruota 16 proc. daugiau naujų „Fiat“ (252 vnt.) ir 3 kartus daugiau naujų „Alfa Romeo“ automobilių (17 vnt.) nei 2012 m. tuo pačiu laikotarpiu.
„Pirmąjį šių metų ketvirtį augusį itališkų automobilių populiarumą, visų pirma, lėmė itin aktyviai vykdyti pardavimai asmeninių automobilių srityje ir, žinoma, galimybė pirkėjams pasiūlyti įvairius poreikius atitinkančius kokybiškus produktus - tiek savo dizainu, tiek techninėmis savybėmis patrauklius „Fiat“ ir „Alfa Romeo“ modelius“, - sako įgaliotiosios „Fiat“ ir „Alfa Romeo“ atstovės Baltijos šalyse UAB „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika.
Šių prekės ženklų populiarumą naujų automobilių pirkėjų tarpe bene geriausiai iliustruoja „Fiat“ ir „Alfa Romeo“ modelių iškovotos tvirtos lyderių pozicijos. Oficialiais „Autotyrimų“ duomenimis, mažų automobilių segmente absoliučiu lyderiu vis dar gali vadintis stilingasis mažylis „Fiat 500“ – sausio-kovo mėnesiais šio modelio automobilių Lietuvoje registruota 133 vnt., mažų vienatūrių segmente lyderiauja naujasis „Fiat 500L“ (40 vnt.), o prestižinių mažų ir kompaktinių automobilių segmente - elegantiškoji „Alfa Romeo Giulietta“ (16 vnt.).
Sėkmingu pirmąjį šių metų ketvirtį „Autobrava“ gali vadinti ir dėl dar labiau sustiprėjusių įmonės pozicijų komercinių automobilių rinkoje ir gerokai išplėsto šių klientų rato. Sausio-kovo mėnesiais Lietuvoje iš viso buvo registruoti 54 komerciniai „Fiat“ automobiliai arba 23 proc. daugiau nei 2012 m. tuo pačiu laikotarpiu. Populiariausias iš komercinių „Fiat“ modelių buvo „Fiat Ducato“ - Lietuvoje registruoti 32 šio modelio automobiliai.