„Pagani Huayra“ – kilmingas, velnioniškai brangus ir beveik tobulas automobilis. Jis sukurtas tam, kad dovanotų džiaugsmą tikriems vairavimo gurmanams. Siūlome jums pasigrožėti trumpu filmuku, kuriame užfiksuoti autoritetingo britų leidinio „EVO Magazine“ specialistų pastebėjimai apie šį automobilį.
„Pagani Huayra“ kūrėjai labai daug dėmesio skyrė aerodinamikai. Sumažinto mastelio modeliai buvo bandomi aerodinaminiame vamzdyje, o realūs automobiliai aprūpinti net lėktuvams būdingomis detalėmis – užsparniais. Keturi aktyvūs užsparniai ne tik padeda išsaugoti stabilumą važiuojant dideliu greičiu, bet ir posūkiuose. Automobilio pakabos kietumą reguliuoja elektronika. Charakteristikos parenkamos atsižvelgiant į važiavimo rėžimą, aktyvūs amortizatoriai kompensuoja posvyrius posūkiuose ir stabdant.
Automobilio kėbulas pagamintas iš karbono ir titano. „Pagani“ konstruktoriai labai daug dėmesio skyrė svoriui. Šio darbo rezultatas akivaizdus – didelė „Huayra“ sveria tik 1350 kg.
„Pagani Huayra“ variklį kūrė „Mercedes-Benz AMG“. Tai V12 tipo 6 litrų darbo tūrio motoras su dviem turbinomis. Priklausomai nuo versijos jis pasiekia 700 arba 730 a.g. galingumą ir 1000 Nm sukimo momentą. Sukimo momentą ratams variklis perduos per 7 pavarų „robotą“, kurį šiam automobiliui sukūrė britų kompanija „XTRAC“. Iki 100 km/h greičio „Pagani Huayra“ įsibėgėja per 3,3 sek., o maksimalus automobilio greitis siekia 370 km/h.
Tai beveik tobulas automobilis. Tačiau pasižiūrėkite, ką apie jį kalba „EVO Magazine“ ekspertai.