36-ojoje Barselonos automobilių parodoje gegužės pabaigoje Pietų Korėjos koncernas „Hyundai“ pristatė „i40“ sedaną. „i40“ universalo pasaulinė premjera įvyko kovą Ženevos automobilių parodoje.
„i40“ buvo suprojektuotas ir sukonstruotas „Hyundai“ Europos tyrimų ir plėtros centre Riuselsheime, Vokietijoje ir savo išvaizda atspindi „Hyundai“ formų ir „srovenančių linijų“ dizaino evoliuciją. Šis automobilis yra naujausias koncerno modelis, atspindintis naują gamintojo šūkį: „New Thinking. New Possibilities.“(Naujas mąstymas. Naujos galimybės).
„Po to, kai „i40“ universalas Europoje susilaukė labai teigiamos reakcijos, šis debiutas yra nauja „i40“ įvedimo į rinką pakopa. Sedanas „i40“ nenusileidžia universalui pagal savo technines charakteristikas, efektyvumą ir ekonomiškumą, todėl „Hyundai“ D segmente tampa dar patrauklesnis pirkėjams“, - sakė Allanas Rushforthas, „Hyundai Motor Europe“ vyresnysis viceprezidentas ir gamybos direktorius.
Jis pažymėjo, kad „i40“ modeliams nustatyti labai ambicingi, tačiau pasiekiami tikslai ir per metus Europoje tikimasi parduoti 60 000 vienetų. Iki 2011-ųjų pabaigos „i40“ modelis turėtų padėti „Hyundai“ užimti 3 % rinkos.
Visi naujieji „i40“ modeliai bus siūlomi su vienu iš keturių pasirenkamų „Euro 5“ standartus atitinkančių variklių: dviem benzininiais ir dviem dyzeliniais. Šių variklių galios diapazonas nuo 115 iki 177 AG. Su jais galima rinktis mechaninę arba automatinę transmisiją.
Segmente, kuriame dyzeliniai modeliai siekia daugiau nei 75 % visų pardavimų Europoje, 1,7 litro 136 AG dyzelis, turėtų tapti pačiu populiariausiu varikliu. „Hyundai“ prognozuoja, kad „i40“ modelio automobilių su dyzeliniais ir benzininiais varikliais pardavimai pasiskirstys atitinkamai santykiu 65 % ir 35 %.
„Hyundai“ naujasis keturių cilindrų 2 litrų GDI (tiesioginio degalų įpurškimo) variklis, pavadintas „Nu“, debiutuoja kartu su „i40“. Šis 1,999 cm3 darbinio tūrio agregatas generuoja 177 AG ir 213 niutonmetrų sukimo momentą, užtikrindamas dinamišką važiavimą ir degalų taupymą. „i40“ sedanas su šiuo varikliu ir šešių greičių pavarų dėže pasiekia 100 km/h greitį per 9,7 sekundes bei 6,8 l/100 km vidutines degalų sąnaudas. Išmetamų į atmosferą dujų kiekis siekia vos 159 g/km.
Naujasis „i40“ išsiskiria ir naujausiomis „Hyundai Blue Drive™“ technologijomis, įskaitant integruotą „Stop & Go (ISG)“ sistemą, sumažinto pasipriešinimo riedėjimui padangas ir alternatyviąją valdymo sistemą (AMS).
Automobilis su 1,7 litro 115 AG dyzeliniu varikliu ir „Blue Drive“ technologijomis į atmosferą išmeta vos 113 g/km CO2 ir 100 kilometrų kelio suvartoja tik 4,3 l dyzelino. Tai ekonomiškiausias modelis šiame segmente.
Visi „i40“ modeliai kiekviename Europos kelyje bus aprūpinti net iki 9 oro pagalvių – priekyje, šonuose ir virš langų, taip pat galimos ir vairuotojo kelių aukštyje – visuose modeliuose tai standartinė įranga. „Hyundai“ prognozuoja, kad „i40“ pelnys maksimalų 5 žvaigždučių įvertinimą Europos NCAP saugumo bandymuose.