Vokietijos bendrovė „TÜV Rheinland“ neseniai atliko pasaulinį tyrimą, kuriame „Toyota“ buvo pripažinta labiausiai vertinamu prekių ženklu – 40 proc. respondentų įvardijo „Toyota“ kaip gamintoją, kuris jiems labiausiai siejasi su „elektromobilumu“. Komentuodamas tyrimo rezultatus, „TÜV Rheinland“ Mobilumo padalinio generalinio direktoriaus pavaduotojas Dr. Thomas Aubelas pareiškė, kad, jo įsitikinimu, po dešimtmečio prekybos visiškai hibridiniais automobiliais, „Toyota“ šis įvaizdžio spurtas yra naudingas.
Remiantis ataskaita, taip pat galima teigti, kad „Toyota“ yra ne tik labiausiai pripažįstamas elektromobilumo prekių ženklas, bet ir labiausiai pageidaujamas prekių ženklas tarp galimų Europos klientų, priimančių sprendimą, ką pirkti. 33 proc. visų apklaustųjų Europoje teigė, kad planuodami įsigyti elektromobilį jie rinktųsi iš „Toyota“ visiškai hibridinių transporto priemonių asortimento, tad „Toyota“ įsitvirtino pirmaujančiose automobilių pramonės pozicijose.
Atlikdamas Pasaulinį elektrinių transporto priemonių tyrimą, kuris paskelbtas 2011 m. rugsėjo 14 d., „TÜV Rheinland“ apklausė vartotojus iš dvylikos didžiausių automobilių rinkų, tarp kurių buvo Kinija, Danija, Vokietija, Prancūzija, Indija, Izraelis, Italija, Japonija, Portugalija, Ispanija, Jungtinė Karalystė ir Jungtinės Amerikos Valstijos. Apklaustieji yra 18 metų arba vyresni transporto priemonių savininkai arba asmenys, naudojantys automobilius asmeninėms kelionėms.