Kaip rodo britų paskelbti draudimo kompanijos „Warranty Direct“ duomenys, iškyla labai rimta rizika liaudyje gajam „vokiškos kokybės“ mitui – britų draudikai tikina, kad vokiškų automobilių motorai yra kaip reikiant byrantys.
Draudimo kompanijos „Warranty Direct“ analitikai ištyrė 36 automobilių markių savininkų užregistruotus skundus dėl automobilių variklių gedimų, kuriems „išgydyti“ reikalingas kapitalinis remontas ar motoro keitimas ( stūmoklių pradegimas, galvutės trūkimas, alkūninio veleno grupės problemos ir pan.), ir sudarė savotišką variklių patikimumo reitingą.
Patys nepatikimiausi varikliai, pagal „Warranty Direct“, montuojami į „MG Rover“ automobilius. Šiuose automobiliuose variklio gedimo tikimybė siekia 7,88 proc. Praktiškai tai reiškia, kad lūžta kas trylikto tokio automobilio motoras. Antri pagal nepatikimumą motorai – tituluoto vokiečių automobilių gamintojo „Audi“. „Audi“ variklių gedimo tikimybė, pasak „Warranty Direct“, siekia 3,71 proc.
Trečioji vieta tarp dažniausiai byrančių motorų atiteko „Mini“ (šio „BMW“ kūrinio variklio byrėjimo tikimybė siekia 2,51 proc), ketvirta vieta – „Saab“ (2,49), penkta – „Opel/Wauxhall (2,46 proc.). Labiausiai lūžtančių motorų dešimtuke tituluoti „BMW“ liko septinti (2,2 proc.), o „Volkswagen“ – devinti (1,91 proc.). „Honda“ motorai byra rečiausiai. „Honda“ motorų gedimo tikimybė siekia tik 0,29 proc., o tai vienas atvejis iš 344. Antri tarp patikimiausių buvo „Toyota“, o trečioje vietoje atsidūrė „Mercedes-Benz“ varikliai.