Originalią socialinę reklamą, pavadintą „Pėsčiųjų dvasios“ (Pedestrian ghost) sumanė ir realizavo reklaminė agentūra „JWT Ukraina“. Remiantis statistiniais duomenimis, Ukraina pirmauja Rytų Europoje pagal pėsčiųjų perėjose sužeidžiamų žmonių skaičių. Atsižvelgdama į tai, reklaminė agentūra sumanė drastišką kampaniją. Į kanalizacijos liuką buvo įmontuota originali konstrukcija. Jei prie pėsčiųjų perėjos automobilis artėdavo dideliu greičiu, priešais jį per keletą akimirkų iškildavo pripučiama„pėsčiojo dvasios“ figūra, kuri staigiai stabdančio vairuotojo akivaizdoje pakildavo viršun, link dausų. Jau reklaminės akcijos pradžioje, be oficialios reklaminės agentūros vaizdo medžiagos, internete atsirado vieno iš greičio mėgėjų pateiktas vaizdo įrašas. Vos per vieną naktį išleistos septynios „pėsčiųjų dvasios“. Reklaminė kampanija sulaukė nevienareikšmiško įvertinimo. Daugelio manymu, ji galėjo sukelti pavojų vairuotojams, kurie buvo priversti netikėtai stabdyti prieš pėsčiųjų perėją. Kiti pasisakė už drastišką reklaminę akciją. Vaizdo klipas internete peržiūrėtas daugiau nei 200 tūkst. kartų. Reklamos agentūros manymu, tikslas buvo pasiektas. Ar sumažės avarijų kiekis Ukrainos perėjose, parodys laikas. Filmuotą medžiagą apie neįprastą reklaminę akciją galite pasižiūrėti čia:
REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
REKOMENDUOJAME
TOLIAU SKAITYKITE
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą