Dar likus dviems savaitems iki renginio pradžios, bilietų į tris dienas trunkantį festivalį (rugsėjo 14-16d.) nebuvo nei kvapo. 146 tūkst. bilietų buvo išparduoti per rekordiškai trumpą laiką. Toks pirmasis rekordas, kuris buvo užfiksuotas dar savaitgaliui neprasidėjus. Tai buvo dar vienas įrodymas, kad „Goodwood Revival“ yra pačios didžiausios senovinių automobilių lenktynės pasaulyje.
„Whitsun Trophy“ lenktynės (nuotr. Mariaus Arlausko)
Kaip ir dera vienam ir didžiausių tokio pobūdžio renginių pasaulyje, žiūrovai ir dalyviai, tarp kurių buvo tokie garsūs lenktynininkai kaip Martinas Brundle'as, Christianas Horneris, Adrianas Newey, seras Stirlingas Mossas, seras Jackie Stewartas, Johnas Surteesas, Jeanas Alesi ir šou verslo žvaigždžės − Ewanas McGregoras, Kimas Cattrallas, Eva Longoria, Rowanas Atkinsonas, „Take That“ narys Howardas Donaldas ir daugybė kitų − čia sulaukta iš viso pasaulio.
„Chichester“ taurės lenktynės (nuotr. Mariaus Arlausko)
Daugelis svečių čia pabuvoję vieną kartą sugrįžta ne kartą, o kai kuriems dalyvavimas jame prilygsta šeimos šventės svarbai. Didžioji dauguma svečių atvyksta pasipuošę penktojo, šeštojo ar septintojo dešimtmečio stiliaus drabužiais. Renginio organizatoriai netgi pasilieka sau teisę, neįleisti asmens į renginį, jeigu jo apsirengimo stilius neturi jokio panašumo į renginio laikmetį.
„Shelby Cup“ lenktynės (nuotr. Mariaus Arlausko)
Kiekvieną dieną trasoje vyko paradai, susiję su amerikiečių lenktyninku, lenktyninių automobilių kūrėju ir lenktynių komandos savininku Danu Gurney. Paskutinę renginio dieną jis buvo įamžintas kaip šių metų festivalio prezidentas, o jo pagerbimui danguje griaudėjo fejerverkai, o trasoje ratus suko jo sukurtų bei vairuotų automobilių virtinė, kurios priekyje skriejo raudonasis „Ford GT40“. Šis GT40 modelis iš kitų išsiskiria burbulo formos iškilimu ant stogo, kuris buvo padarytas tam, kad D. Gurney vairuojant automobilį atsirastų vietos ir šalmui.
„Ferrari 250 GTO“ paradas (nuotr. Mariaus Arlausko)
Dviejų sportinių automobilių 50-mečio jubiliejui paminėti, kas dieną buvo rengiamas „Ferrari 250 GTO“ paradas bei „Shelby Cup“ lenktynės, kurias sudarė tik „Cobra“ automobiliai. „Ferrari 250 GTO“ paradas buvo sudarytas iš 14 šio modelio automobilių, kurių bendra vertė viršijo 300 mlijonų Anglijos svarų.
„Silver Arrows“ bolidų lenktynės (nuotr. Mariaus Arlausko)
Pirmą kartą istorijoje buvo galima gyvai pamatyti „Silver Arrows“ gyvą demonstraciją, sudarytą iš „Mercedes-Benz“ ir „Auto Uninion“ lenktyninių automobilių, kurie aktyviai suko ratys „Goodwood“ trasoje. Specialiai šiems automobiliams buvo pastatyti „boksai“, kurie buvo tiksliai atkurti pagal 1930-tųjų metų „Swiss Grand Prix“ lenktynes, vykusias Bremgarten trasoje, Šveicarijoje.
Lenktynės Richmondo ir Gordono taurei laimėti (nuotr. Mariaus Arlausko)
Šių metų „Goodwood Revival“ savaitgalio lenktynių intrigos, nei kiek nenusileido praėjusių festivalių įvykiams. Žiūrovai išvydo ne tik įnirtingų kovų, pusamžių automobilių išleidžiančių paskutinį dūmą neįpusėjus lenktynėms, bet ir kvapą gniaužiančių avarijų, kur vienoje iš jų nukentėjo net 9 automobiliai.
„Royal Automobile Club Tourist Trophy“ 45 minučių trukmės lenktynės (nuotr. Mariaus Arlausko)
Savaitgalio metu, buvo surengtos specialios 90-ties minučių „naktinės lenktynės“ sutemoje, norint paminėti pirmųjų „Goodwood“ devynių valandų 60-ties metų sukaktį. Tai buvo nuostabus reginys, primenantis praitų amžių garsus ir vaizdus. Pirmąją vietą Johnui Youngui ir Alexui Bumcombe'ui su „Jaguar C-type“ iškovoti nesutrukdė net ir priverstinis sustojimas „boksuose“, kuomet jiems teko taisyti sugedusius žibintus.
„Goodwood Revival“ greičio festivalio dalyvių automobiliai (nuotr. Mariaus Arlausko)
Kaip ir kėkvienais metais, didžiausio žiūrovų dėmesio susilaukė „Royal Automobile Club Tourist Trophy“ 45 minučių trukmės lenktynės, kurių startinės rikiuotės automobilių bendra vertė viršijo 175 milijonus Anglijos svarų. Šios klasės lenktynėse, su galingu „Jaguar E-type“ „Lightweight“ dalyvavo ir F1 žvaigždės – Martinas Brundle'as ir automobilio savininkas (ir „F1 Red Bull Racing“ komandos konstruktorius) Adrianas Newey (jis taip pat dalyvavo ir kitos klasės varžybose vairuodamas taip pat savo paties „Ford GT 40“ automobilį). Šios kompanijos pasirodymas tikrai bus įrašytas į „Goodwood Revival“ istoriją.
Dar pirmuose ratuose, Adrianas Newey, kovodamas su tokio paties automobilio vairuotoju Gary Pearsonu apsistumdė ir apsisuko trasoje. Po šio suktuko iš peletono priekio nukrito į patį rikiuotės galą. Tačiau po keliolikos ratų, įvyko dar vienas lenktyninis incidentas ir į trasą išvažiavo saugos automobilis. Pasinaudodamas saugos automobilio faze, Adrianas užvažiavo į „boksus“ ir sustojimo metu pasikeitė su Martinu Brundle.
„Goodwood Revival“ greičio festivalio dalyvių automobiliai (nuotr. Mariaus Arlausko)
Pastarasis iš „boksų“ į trasą išvažiavo iškarto paskui saugos automobilį, o šios komandos varžovai tuo metu dar tik buvo pradėję atlikinėti privalomą sustojimą „boksuose“. Pasitraukus saugos automobiliui iš trasos Martin'ui tereikėjo išsaugoti turimą poziciją ir finišuoti pirmam.
Marius Arlauskas