„General Motors“ savo inovatyvių automobilių „Chevrolet Volt“ elektros baterijų bloko remontams išleis solidžią pinigų sumą. Teigiama, kad skandalas dėl galinčių užsiliepsnoti akumuliatorių koncernui kainuos mažiausiai 9 milijonus JAV dolerių, t.y. kiekvienam atšaukiamam automobiliui „GM“ išleis maždaug po 1000 dolerių.
Už šią sumą koncerno specialistai žada pagerinti baterijų bloko izoliaciją, sustiprinti korpusą, o taip pat patobulinti aušinimo sistemą. Tiesa, tai tik minimali programa. Kaip tvirtina šaltiniai kompanijos viduje, jei JAV Nacionalinė kelių eismo saugumo administracija pareikalaus radikalesnių priemonių, kompanijos kaštai ženkliai augtų.
JAV Nacionalinė kelių eismo saugumo administracija (NHTSA) tyrimą pradėjo lapkričio 25 dieną. Ekspertai tirs ličio-jonų baterijas, kuriomis aprūpinami dauguma dabar gaminamų hibridinių automobilių ir elektromobilių. Visas šis triukšmas kilo dėl dar vasarą kilusio gaisro.Tuomet užsiliepsnojo NHTSA aikštelėje stovėjęs sudaužytas „Chevrolet Volt“ hibridas – minėtas automobilis buvo prieš tris savaites bandytas NHTSA pasyviojo saugumo testų programoje.