Detroito automobilių parodoje debiutavo sedanas „Ford Fussion“. Nepainiokite jo su europiniu „Fussion“, kuris sukurtas naudojant „Fiesta“ platformą. Amerikiečių „Fussion“ turėtų pasirodyti įdomus ir mums, europiečiams, – šis automobilis Europoje taps „Mondeo“ modeliu.
Automobilio stilistikoje stebuklų nėra – kaip ir tikėtasi, „Fussion/Mondeo“ stilistikoje yra daug užuominų į koncepcinį „Ford Evos“. Panašu, bent kelis artimiausius metus, panašiais bruožais puikuosis visi nauji „Ford“ modeliai.
„Fussion/Mondeo“ stilistikoje yra daug užuominų į koncepcinį „Ford Evos“. (nuotr. Gamintojo)
Įdomu tai, kad Jungtinėse Valstijose bus parduodamos net trys skirtingos „Fussion“ versijos – tai bus benzininiai automobiliai, hibridinis automobilis ir net iš buitinio tinklo įkraunamas hibridas. Pastarasis bus ne tik pats taupiausias, bet ir pats brangiausias „Fussion“.
Standartiniais benzininiais motorais Jungtinėse Valstijose taps 2,5 litro darbo tūrio 170 a.g. atmosferinis variklis ir 180 a.g. 1,6 litro darbo tūrio turbomotoras. Variklių gamoje taip pat atsiras ir naujausias dviejų litrų darbo tūrio turbininis motoras, kurio galia sieks 240 a.g. Tiesa, tai variantai Amerikai, europinis „Mondeo“ bus aprūpinamas šiek tiek kitokiais varikliais.
„Fussion/Mondeo“ stilistikoje yra daug užuominų į koncepcinį „Ford Evos“. (nuotr. Gamintojo)
Amerikos pardavėjų salonuose „Ford Fussion“ atsiras šių metų pabaigoje. Tuo tarpu europinė šio automobilio versija „Ford Mondeo“ mūsų žemyne bus parodyta tik rugsėjį, Paryžiaus automobilių salone.