Socialiniai tinklai svarbūs ne tik „gyventi į internetą“ išėjusiems žmonėms. Net ir milžiniškoms kompanijoms tai yra itin svarbi bendravimo su esamais ar potencialiais klientais priemonė ir grašius kainuojanti reklamos tribūna. Tad kompanijos brangina savo „Facebook“ puslapių lankytojus.
Štai „Volkswagen USA“ turi pusantro milijono gerbėjų „Facebook“ tinkle, „Kia“ gali pasidžiaugti 2,1 milijono ištikimųjų, „Porsche“ džiaugiasi 4,8 mln. „Facebook“ aistruolių armija. Na o „Ferrari“ dabar dėkoja dar gausesnei „Facebook“ gerbėjų komandai – italų kompanija „Facebook“ socialiniame tinkle turi jau 10 milijonų gerbėjų. Štai ką reiškia aura. Juk „Ferrari“ per metus parduoda vos po kelis tūkstančius automobilių. Tačiau legendos gerbėjų visame pasaulyje – jau dešimtys milijonų.
Gerbėjams „Ferrari“ atsidėkojo susukdama trumputį animacinį filmuką. Tiesa, jame nuo darbo stalo vėtra nupučia patį Luca di Montezimolo. Suprask, kad kai pučia 10 milijonų, tai jau nepanašu į lengvą vėjelį.