Kompanija „Siemens“ pasiūlė visiems gerai žinomą idėją pritaikyti greitkeliuose. Idėja labai paprasta: kadangi elektrinis transportas, pavyzdžiui, troleibusas, negali vežiotis tiek energijos, kad užtektų visos dienos kelionei, jis yra prijungtas prie laidų. „Siemens“ pasiūlė elektroninių greitkelių „eHighway“ idėją. Tokiuose greitkeliuose turėtų būti nutiestos kontaktinės linijos, prie kurių galėtų prisijungti sunkusis transportas – sunkvežimiai, vilkikai, autobusai.
Troleibuso trūkumas yra tas, kad jis yra „pririštas“ prie laidų. Troleibusas negali sankryžoje pasukti į dešinę, jei kontaktiniai laidai sukasi į kairę. O „Siemens“ siūloma sistema yra „sumani“ ir šiek tiek primena tramvajaus kontaktų sistemą.
Vairuotojas gali judėt kokia nori kryptimi: pasukti į kairę ar į dešinę, išvažiuoti iš greitkelio ir vėl grįžti – išvažiuojant kontaktai atsijungia, įvažiuojant vėl prisijungia, o juos valdo automatika, kuri užtikrina patikimą kontaktų darbą, kai automobilis juda 90 km/h greičiu.
Šiuo metu vyksta sistemos bandomieji darbai, o tam naudojami specialiai įrengti „Mercedes-Benz“ sunkvežimiai, kurių varomuosius ratus suka elektros varikliai. O ką daryti, jei reikia iš tokios autostrados išvažiuoti ir važiuoti paprastu keliu? Tada automobilyje įjungiamas dyzelinis variklis, kuris suka elektrą gaminantį generatorių.