Italų kompanija „De Tomaso“ visas pirmo savo XXI a. automobilio „Deauville“ gamybos teises pardavė dar neįvardintai kinų kompanijai – teigiama, kad „De Tomaso“ buvo susidūrusi su rimtomis finansinėmis problemomis, kompanijos darbuotojai jau kurį laiką negavo algų.
Šį žingsnį „De Tomaso“ savininkas Jean Mario Rossignol vertino itin pozityviai - pasak jo, 12 milijonų eurų padės išlipti iš duobės ir koncentruotis į tolesnį kompanijos vystymą. Tiesa, kaip artimiausiu metu evoliucionuos ši kompanija, kokie nauji modeliai pasirodys, niekas nekonkretizuoja.
Jean Mario Rossignol anksčiau vadovavo „Lancia“, „Telecom Italia“ ir „Zanussi“ kompanijoms. 2009 Jean Mario Rossignol išpirko „De Tomaso Automobili SpA". Anksčiau „De Tomaso“ gamino sportiškus automobilius nuo 1964 iki 2004 metų.
Su „De Tomaso“nemažai vilčių siejo ir Italijos valdžia – pernai Italijos ekonomikos vystymo ministras Paolo Romani paskelbė, kad šie automobiliai bus gaminami Sicilijoje esančioje „Fiat“ gamykloje „Termini Imerese“. Kodėl? Dėl bedarbystės grėsmės regionui.
„Fiat“ vadovas Sergio Marchionne jau prieš kelis metus buvo pareiškęs, kad 2011 metais bus uždaroma koncerno gamykla Sicilijoje, kurioje dabar gaminami kompaktiški “Lancia Ypsilon". Tačiau šiuos planus aršiai kritikavo regiono valdžia ir Italijos vyriausybė. Tam, kad probleminiame regione pavyktų išsaugoti darbo vietas, šalies valdžia nusprendė ieškoti gamyklą galinčios išsinuomoti įmonės, kuri Sicilijoje galėtų pradėti automobilių gamybą. Šalies valdžiai tuomet priimtiniausi pasirodė verslininko Jean Mario Rossignol pasiūlymai.
Kas laukia šios kompanijos ateityje dar nėra aišku. Reikia tikėtis, kad kinų milijonai išgelbės ne tik Sicilijos darbo rinką, bet ir legendomis apipintą vardą.