Iki oficialaus modelio debiuto 2012 m. rugsėjo mėnesį Hanoveryje vyksiančioje komercinių automobilių parodoje likus keturiems mėnesiams „Mercedes-Benz“ pateikė oficialią informaciją apie naująjį „Renault Kangoo“ pagrindu sukurtą „Citan“ komercinį automobilį. Šis modelis yra pirmasis serijinę gamybą pasiekęs bendras „Mercedes-Benz“ motininės kompanijos „Daimler“ ir „Renault-Nissan“ koncerno projektas, po to kai 2010 m. buvo pasirašyta bendradarbiavimo sutartis. Naujasis furgonas bus gaminamas „Renault“ gamykloje Maubeuge mieste Prancūzijoje greta „Kangoo“.
„Mercedes-Benz“ pateikti „Citan“ eskizai (nuotr. Gamintojo)
Serijinės gamybos „Mercede-Benz Citan“ (nuotr. Gamintojo)
„Renault Kangoo“ išorės dizainas (nuotr. Gamintojo)
Reikia pastebėti, kad serijinės gamybos „Citan“ dizaine matyti daug mažiau „Mercedes-Benz“ bruožų ir gerokai daugiau „Renault“ nei buvo galima spręsti žvelgiant į pirmuosius vokiečių pateiktus eskizus. Savo išore furgonas labai primena naujos kartos A klasės modelį: priekyje pastebimas tas pats variklio dangtis, analogiškas priekinių sparnų ir buferio dizainas. Viduje, kitaip nei vokiečių kompanijos kadaise rodytuose eskizuose, kuriuose buvo galima matyti dvi giliai įmontuotas prietaisų skydelių skales ir apvalias SLK stiliaus oro tiekimo angas, „Citan“ pasirinktas paprastesnis ir praktiškesnis stilius paliekant didžiąją dalį „Kangoo“ skydelio.
„Mercedes-Benz“ pateikti „Citan“ eskizai (nuotr. Gamintojo)
Tikrasis „Mercede-Benz Citan“ interjeras (nuotr. Gamintojo)
2011 m. „Renault Kangoo“ interjeras (nuotr. Gamintojo)
Priekiniais ratais varomas „Citan“ bus siūlomas trijų skirtingų kėbulo ilgių: 3,94 m kompaktiško, 4,32 m siekiančio ilgo ir itin ilgos, kurio atstumas nuo priekinio iki galinio buferio siekia 4,71 m. Taip pat bus siūlomi trys skirtingi variantai, tai krovininis, komercinis-keleivinis ir keleivinis. Pastarasis modelis bus pavadintas „Mixto“.
„Mercede-Benz Citan“ (nuotr. Gamintojo)
Variklių gamoje dominuoja turbodyzeliniai motorai su tiesioginiu degalų įpurškimu ir kietųjų dalelių filtrais, jų galios diapazonas siekia nuo 74 AG iki 109 AG. Taip pat bus siūlomas ir benzininis agregatas su mechaniniu kompresoriumi, išvystantis 113 AG. Furgonui būs siūlomas ir „BlueEfficiency“ komplektas, kurį sudaro automatinė „start/stop“ funkcija, akumuliatoriaus ir generatoriaus veikimo kontrolė, mažesnę riedėjimo trintį turinčios padangos. Visa minėta įranga bus bazinėje benzininius variklius turinčių modelių komplikacijoje ir papildoma dyzeliams.
Priekiniams ratams trauka bus perduodama per mechanines penkių ar šešių (priklausomai nuo variklio) pavarų dėžes. „Mercedes-Benz“ taip pat skelbia, kad „Citan“ modeliuose taip pat bus montuoja adaptyvi elektroninė stabilumo sistema, kuri atsižvelgs į tai, kiek automobilis yra pakrautas. Prekybos salonus visoje Europoje „Citan“ pasieks metų pabaigoje.