Vokiečių milžino „Volkswagen“ čekiškas padalinys „Škoda“ gimtojoje Mlada Boleslav žemėje vykusiame uždarame renginyje parodė naujos kartos „Octavia“ modelį.
Naujojo automobilio stilistika atitinka paskutines koncerno dizaino tendencijas. Naujosios „Octavia“ pagrindas – MQB platforma. Automobilis šiek tiek ūgtelėjo – bazė padidėjo 108 milimetrais, automobilis pailgėjo 90 milimetrų.
Nuo pat pradžių naujos kartos „Škoda Octavia“ turės penkių variklių gamą. Silpniausias bus 105 a. g. 1,2 litro darbo tūrio benzininis motoras, po jo seks 140 a. g. 1,4 litro darbo tūrio variklis ir, panašu, 1,8 l. darbo tūrio motoras. Dyzeliai turėtų būti du – 1,6 litro darbo tūrio (105 a. g.) ir dvilitris 150 a. g.
Be viso to, naujoji „Octavia“ turėtų gauti padorią įrangą. Šiame automobilyje turėtume rasti tokias inovacijas, kaip vairuotojo kelių apsaugai skirtą oro pagalvę, aktyvų variklio dangtį (avarijų su pėsčiaisiais metu jis pasikelia), kelio ženklų stebėjimo sistemą ir t. t.
Tiesa, oficialaus automobilio debiuto dar teks palaukti – „Škodos Octavios“ premjera įvyks kitų metų pavasarį Ženevos automobilių parodoje.