Ribota serija išleidžiamų „Bugatti Veyron“ superautomobilio versijų buvo tiek daug, kad eiliniam mirtingajam praktiškai neįmanoma atsiminti visų jų pavadinimų, skiriamųjų ženklų ar apskritai įvardinti kiek iš viso jų išleista.
Nors jau kalbama apie naujos kartos modelį, specialioms jo versijoms vietos visuomet atsiras, ypatingai tokioms, kaip su prancūzų menininku Bernaru Venetu paruoštas „Veyron Grand Sport“.
Ant automobilio priekio ir paleis sparnus išrašyta daugybė matematikos ir fizikos formulių, kurias „Bugatti“ inžinieriai naudojo konstruodami superautomobilį. Formulės išrašytos ant rusvo rūdijantį metalą primenančio paviršiaus idant šis „Veyron“ išties atrodytų išskirtinis.
Galią šiam unikaliam automobiliui suteikia publikai puikiai pažįstamas 8,0 litrų darbo tūrio W16 tipo turbininis variklis, išvystantis maksimalią 1001 AG galią ir leidžiantis išvystyti maksimalų 405 km/h greitį.
Atviros versijos greitis, kuomet stogas pakeltas ribojamas iki 360 km/h, tuo metu su laikinu skėčio stiliaus medžiaginiu stogu jis gali važiuoti tik 130 km/h greičiu.