Britų sportiškų automobilių gamintojo „Morgan“ atstovai pranešė apie kompanijos sprendimą lygiai dviems metams atidėti automobilio „EvaGT“ gamybos pradžią. Serijinę automobilio versiją anglai ruošėsi parodyti jau kitų metų pavasarį, Ženevos automobilių parodoje.
Tokį žingsnį britų kompanija žengė pritrūkus laiko magnio lydinių gamybos technologijų pabaigimui. Magnio tankumas net 30 proc. mažesnis nei aliuminio, todėl šį sunkiai apdirbamą metalą „Morgan“ specialistai naudos ne tik pakabos, bet ir kėbulo konstrukcijoje.
„Morgan“ atstovai pranešė apie kompanijos sprendimą lygiai dviems metams atidėti automobilio „EvaGT“ gamybos pradžią. (nuotr. Gamintojo)
Tobulinti magnio lydinių technologijas britų kompanijai padės Koventrio universitetas ir kompanijos „Magnesium Elektron UK“, „Superform Aluminium“, „Penso Consulting“ ir „MagMog“. Inovatyvių technologijų diegimui „Morgan“ gaus ir valstybės paramą – Didžiosios Britanijos technologinių strategijų taryba „Morgan“ ieškojimus paskatins 1,4 milijono svarų sterlingų čekiu.
„Morgan EvaGT“ prototipas buvo pristatytas praėjusių metų „Pebble Beach Concours d'Elegance" festivalyje. Kalifornijoje demonstruotas automobilis buvo aprūpintas 306 a.g. „BMW“ varikliu.