„Toyota“ šiais metais vėl tapo brangiausia automobiline marke. Tai paaiškėjo kompanijai „Interbrand“ paskelbus tradicinį kasmetinį prekės ženklų reitingą.
„Toyota“ brangiausių pasaulio prekės ženklų šimtuke užėmė dešimtą vietą ir pirmą vietą tarp automobilinių prekės ženklų. „Toyota“ markė „Interbrand“ reitinge įvertinta 35 milijardais ir 346 milijonais dolerių.
Po „Toyota“ markės šiame reitinge toliau seka „Mercedes-Benz“ ir „BMW“. Iš viso į „Intrerbrand“ šimtuką pateko 13-a automobilių gamintojų prekinių ženklų.
Brangiausi 2013 metų automobilių pramonės prekiniai ženklai:
1. „Toyota“
2. „Mercedes-Benz“
3. „BMW“
4. „Honda“
5. „Volkswagen“
6. „Ford“
7. „Hyundai“
8. „Audi“
9. „Porsche“
10. „Nissan“
11. „Kia“
12. „Chevrolet“
13. „Ferrari“