Prie dabartinės M6 serijos gamos kupė ir kabrioleto kėbulų oficialiai prisijungė trečias egzempliorius. Automobilis sukonstruotas taip vadinamo „Gran Coupe“ modelio, kuris BMW atstovų teigimu yra sportiškesnio stiliaus sedanas, pagrindu.
Maždaug apie trečią valandą internete pasirodė tradiciškai „nutekėjusios“ „M6 Gran Coupe“ nuotraukos, o visai neseniai BMW pagaliau pateikė daugiau oficialių nuotraukų ir išsamią informaciją apie naujausią gaminį, kuris Europos atstovybėse pasirodys 2013 m. gegužės mėnesį.
Kaip ir M6 kupė ir kabrioletas, „Gran Coupe“ sedanas nuo standartinio modelio išsiskiria tokiais pat mechaniniais ir estetiniais patobulinimais. Tiesa, dėl dviejų papildomų durų ir 113 mm ilgesnės ratų bazės naujoji versija bus šiek tiek sunkesnė.
Pakėlę variklio dangtį viduje rastume puikiai pažįstama BMW M padalinio parengtą S63TU 4,4 litro darbo tūrio V8 tipo motorą, kuris taip pat suka M5 sedano ir M6 kupė bei kabrioleto ratus. Įspūdingą trauką suteikiančio motoro maksimali galia išvystoma sūkių diapazone nuo 6 iki 7 tūkst. aps./min, o didžiausias 680 Nm sukimo momentas – nuo 1,5 iki 5,75 tūkst. aps./min. Bazinėje komplektacijoje taip pat yra septynių laipsnių M padalinio greičių dėžė su dviem sankabom ir „Drivelogic“ sistema, kurios sudėtinės dalys yra maksimalų įsibėgėjimą užtikrinanti pajudėjimo iš vietos pagalba, didesnį komfortą suteikianti važiavimo nedideliu greičiu sistema ir degalų sąnaudas sumažinti turinti automatinė „start-stop“ funkcija.BMW skelbiamas įsibėgėjimo nuo 0 iki 100 km/h rodiklis siekia 4,2 sekundės, taigi oficialiai jis nėra lėtesnis už kupė ir kabrioletą ir greitesnis už M5 sedaną, kuris tą patį greitį pasiekia per 4,4 sekundės.
Maksimalus greitis apribotas iki 250 km/h, tačiau įsigijus už papildomą mokestį siūlomą M vairuotojo komplektą gali būti padidintas iki 305 km/h. Vidutinės degalų sąnaudos matuojant pagal ES bandymų ciklą siekia 9,9 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 232 g/km.
Kaip ir dviejų durų M6 modeliai, „Gran Coupe“ įrengta sportiškesnė važiuoklė su M padalinio sureguliuota dinaminės amortizatorių kontrolės sistema ir hidraulinio kintamo perdavimo skaičiaus krumpliastiebio ir krumpliaračio tipo vairo mechanizmu su „servotronic“ funkcija.Už papildomą mokestį automobilis gali būti aprūpintas M padalinio anglies-keramikos kompozicinių medžiagų stabdžių diskais. Bazinė versija į žemę remiasi 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais.
Į komplektą taip pat įtrauktas M aerodinamikos detalių komplektas kėbului, speciali interjero apdaila su sportinio stiliaus vairu ir sėdynėmis. Kitokio stiliaus prietaisų skydelio skalės į jį taip pat įeina.