Pats ultimatyviausias 5-os serijos „BMW“ dar pristatomas kaip koncepcinis, tačiau Europos pirkėjai jį įsigyti galės jau šių metų pabaigoje.
„BMW M5 Concept“ debiutavo Šanchajaus automobilių parodoje o jau visiškai serijinis automobilis pasirodys rudenį, Frankfurto automobilių parodoje.
Automobilis aprūpintas 4,4 litro darbo tūrio 555 a.g. ir 680 Nm V8 tipo varikliu su dviem turbinomis. Tokio tipo varikliai naudojami galinguose „BMW X5M“ ir „BMW X6M“. Sukimo momentas ratams perduodamas per septynių pavarų robotizuotą pavarų dėžę su dviem sankabomis. Automobilio valdymo charakteristikas užtikrinti padės elektronikos valdomi amortizatoriai su trimis darbo rėžimais ir „gudrus“ diferencialas „Active M Differential“.
Siūlome jums pažiūrėti legalų vaizdelį iš slapto „BMW“ bandymų poligono Prancūzijoje. Čia specialistai „moko važiuoti“ priešserijinius „BMW M5“ ir... kursto susidomėjimą būsimu automobiliu pasakodami apie technines inovacijas.