Automobilių mėgėjų pokalbiuose kartais galima išgirsti tokį anglakalbį terminą – „old school“. Šiais žodžiais apibūdinami daug gyvenimo matę, senokai pagaminti, tačiau prižiūrimi ir tobulinami automobiliai, su kuriais ir šiandien nėra gėda atvažiuoti į kokius madingus automobilininkų susibūrimus.
Automobilių vertintojai tokio tipo mašinas gerbia ne tik dėl išskirtinumo, bet ir dėl atviro būdo, aiškaus automobilio elgesio charakterio. Todėl tokius automobilius savaitgalio pasivažinėjimams neretai renkasi ne tik mėgėjai pasipuikuoti, bet ir tikri vairavimo gurmanai. Užmeskite akį į šį JAV išsaugotą ir patobulintą „BMW 2002“. Lengvas, trumpas, jokių ABS ir ESP, galingas variklis ir galiniai varomi ratai – jokių kompromisų.
„Old school“ žanro žavesį, panašu, pajuto ir patys automobilių gamintojai, šiuo atveju tas pats „BMW“. Analogišką klasikinį „BMW“ jie nusprendė panaudoti oficialioje reklamoje. Reklama, švelniai sakant, gavosi įžūloka, nes „Porsche 911“ joje gavo tik statisto vaidmenį...