„BMW“ oficialiai pristatė koncepcinį automobilį „i8 Spyder Concept“. Tiesa, ši premjera tėra virtuali – „gyvą“ automobilį vokiečiai parodyti turėtų jau tuoj pat, Pekino automobilių parodoje. Tiesa, oficialiai debiuto datos bavarai dar nepatvirtina.
Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, kad vokiečių kompanijos inžinieriai paprasčiausiai atsikratė stogo, tačiau taip nėra. „i8 Spyder Concept“ gana stipriai skiriasi nuo „i8“ – visų pirma čia trumpesnė bazė, todėl salone čia liko tik dvi vietos.Praktiškai „i8 Spyder Concept“ yra vos ne dviejų vietų targa, su kėbulo stiliaus dalimi tapusiais saugos lankais.
„BMW“ pristatė „i8 Spyder Concept“. (nuotr. Gamintojo)
Tuo tarpu techninė atviro automobilio pusė yra praktiškai tokia pati, kaip ir „i8" modelyje. Bent jau šiuo metu kalbama, kad galinėje automobilio dalyje bus įrengtas trijų cilindrų benzininis motoras, kurio galia sieks 164 kW. Na o automobilio priekyje bus 96 kW elektros variklis. Bendras abiejų jėgainių sukimo momentas sieks visai solidžius 550 Nm.
Automobilis galės judėti naudojant tris rėžimus – visiškai elektrinį, benzininį ir hibridinį. Naudojant vien tik elektrinį rėžimą bus galima pravažiuoti 35 kilometrus.
„BMW“ pristatė „i8 Spyder Concept“. (nuotr. Gamintojo)
Tačiau tai ne tik gamtą tausojantis, bet ir sportiškas automobilis. „BMW i8 Spyder Concept“ iki šimto kilometrų per valandą įsibėgės per 5 sek. (0,4 sek. lėčiau, nei uždaras „i8“), o maksimalus automobilio greitis bus apribotas ties 250 km/h riba. Neblogą hibridinio keturių vietų automobilio valdymo charakterį turėtų užtikrinti ir idealus (50 : 50) svorio paskirstymas tarp ašių. O svarbiausia, jei tikėti gandais iš „BMW“, sportiško hibrido vidutinės kuro sąnaudos sieks tik 2,7 litro 100 kilometrų kelio.