Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
paprasciausiai uzrasyti buto nr. ar kitokia numeracija ant parkavimo vietos ir nebus problemu siaip tai dvi vietos turetu priklausyti seimai
ko ten vargstat toje sostineje !,parduokit butus,rajone nusipirkit namukus ir nors po penkes tada auto gali laikyti !,o kiemai visur pilni ir Alytuje ir Marijampoleje ir t.t. bet apie 30 % ju nevaziuojancios - va kur beda..
Matomai vilniecems labai svarbu kad butu zolites prie namu matomai daugelis turi ar ozkite ar karvute ir tose zaliose vejose gano. Kalbant rimtai tai ta zolite prie daugebuciu visai nepriziurima zale pabuna tik pora menesiu ir nugelsta , o va masinu pasistatyti tai negalima visus metus ir kiekvienam galvos skausmas kur pasistatyti sugrizus po darbo. Isvadoje geriau asfaltuota aikstele kur be problemu pasistatysi masyna grizes po darbo nei zale pieva kuri visiskai nepriziurima ir nugeltusi,Kad visada aiksteleie butu tvarka aikstele reik sunumeruoti kur kokio buto ir aisku statyti tik i savo vieta.
Užsienį irgi niekas nesirūpina mašinų stovėjimo problemomis prie senesnių namų. Jeigu ne išsinuomojai stovėjimo aikštelės, tai ir negali statyti prie namo. Jeigu nėra galimybės gyvenamajame name ką išsinuomoti - nuomokis stovėjimo galimybę kitur, kad ir kitame svieto gale. Valstybė irgi nestato stovėjimų aikštelių specialiai gyventojams už ačiū, kadangi tai jų namai, o ne valstybės.

Šiuolaikiškuose namuose, su kokiais 8 gyventojais, architektai dabar savaime suprantama jog atsižvelgia ir pastato po namu garažą ar prie namo stovėjimo aikštelę. Tačiau gyventojai irgi nuomojasi prie butui priklausančią vietą. Praktikoje stovėjimo vieta - 25€/mėn., garažas 50€/mėn. Jei turi daugiau mašinų, ieškokis joms vėlgi kur pastatyti, arba jei yra laisvų vietų, nuomokis dar laisvą vietą.

Daugiabučių namuose ne retai yra tokia praktika, kad seniesiems gyventojams suteikiamas prioritetas į garažo ar stovėjimo vietos nuomą. Jei pastarasis išsikrausto ar išeina iš šio pasaulio, vieta siūloma vėl sekančiam seniausiam namo gyventojui.

Užsienį už dyką gali pasistatyti nebent prie gatvės ar jeigu esama tame mieste nemokama stovėjimo aikštelė ir joje dar yra laisvų vietų. Bet tuomet tenka kulniuoti namo pėstute, arba pirkti autobuso bilietą iki jų, tad irgi ne geriausia išeitis.
Klausykit apklausu rengejai. Kodel negalima matyti rezultatu? Jei taip - bb o apklausa galit is manes sulaukti. Ignoras
gyvenu daugiabutyje. 4 laiptines, 145 butai, 4 aiksteles po 5 vietas=20. kur det dar 120 automobiliu? kitoje kelio puseje tuscias laukas, kodel nepastacius daugiaaukstes stovejimo aiksteles ten? nes tai finansiskai neapsimoka. niekas nemokes uz stovejima. taigi reikia rasti sponsoriu arba imti pinigus is biudzeto. tai ne vieneri metai ir ne vienas milijonas litu.
Paciame straipsnyje parasytas problemos sprendimo VaRiAnTaS: ziureti i miesto pletros planus (pamineta jog taip padaryta Europos salyse). "Noredamas buti panasiu i lyderi, buk juo, arba daryk ta pati". Konkretus pastebejimas: Kodel leidziama statyti ofisus senamiestyje ir prieigose? Ofisai neturi ypatingu reikalavimu. Pravesti elektra bei interneta. Klientu jie neaptarnauja. Taigi kodel neirengus ofisus miegamuosiuse rajonose? Kodel spustys buna tik centre? Nes daugelis dirba centre, nors galedami dirbti ir netoli savo namu. Antzemines bei pozemines aiksteles manau praverstu dar apie 50 metu, kol vazinesime ant 4 ratu. Nereikia tiketis, jog siandien pastate kazka tai bus naudinga ir ateityje. Geras pavyzdys-senamiestis. Jis nepritaikytas automobiliu eismui. Ieskodami vien tik finansines naudos krentam i bedugne. Norime gauti cia ir dabar, nors reiktu galvoti i ateiti, pavyzdziui desimtmeciu i prieki
Sovietines liekanos, Matematika paprasta – vidutiniame name sutalpinta apie 100 būtų, o kieme tvarkingai galima sustatyti ne daugiau kaip 40-50 automobilių. Paziuresiu kaip po 20 metu verksit kai nebus kur PAKRAUTI automobilio akumuliatoriu (elektromobiliu). Vel nauja beda. O gal skraidysim, ir kam bus naudingos tos pozemines stovejimo aiksteles? Lietuva - trecia salis, kai kitos jau naudojasi, Lietuvoj tik atsiranda. Todel atsiliekame, bet ir nesistengiam to istaisyti! Mano asmenine nuomone: valstybinese institucijose galvojama ne apie ateiti, o apie dabarti. Tai problema.
Labai protingai pasiūlei. Jeigu dar pasakytum iš kur lėšos tokiems brangiems projektams laikyčiau Tave "mąstančiu žmogumi". Deja, matyt tai kaip sako svajuko dramblionės.
Yra labai paprastas budas, Tiesiog paimti ekskavatoriu ir daryti tuose kiemuose pozemines keliu aukstu automobiliu aiksteles, o virs ju tegul buna veja. Daugelyje saliu tai normali praktika. O infrastruktura galima giliau uzkast arba kazkaip derint.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų