• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Prispausti keleiviai, skaudžios netektys ir niekam nebereikalingas metalo laužas – tai visiems atpažįstami šiurpinantys avarijų vaizdiniai, kai automobilis atsiduria bekelėje. Kasmet šimtus tokių eismo įvykių fiksuojantys draudikai įspėja, kad šias avarijas nebūtinai lemia prastos eismo sąlygos. Pavyzdžiui, praėjusių metų kovo – gegužės mėnesiais vien Europos bendrovė „ERGO Insurance“ Lietuvoje fiksavo 224 eismo įvykius, kai automobiliai buvo sudaužyti nepataisomai. Ankstyvam pavasariui į Lietuvą atklydus ir šiemet, draudikai ragina vairuotojus neprarasti budrumo užmiesčio keliuose ir atkreipia dėmesį, kad be dešimtimis tūkstančių eurų skaičiuojamos materialinės žalos, šias avarijas beveik visada lydi rimtesni sužalojimai ir žūtys.

 Prispausti keleiviai, skaudžios netektys ir niekam nebereikalingas metalo laužas – tai visiems atpažįstami šiurpinantys avarijų vaizdiniai, kai automobilis atsiduria bekelėje. Kasmet šimtus tokių eismo įvykių fiksuojantys draudikai įspėja, kad šias avarijas nebūtinai lemia prastos eismo sąlygos. Pavyzdžiui, praėjusių metų kovo – gegužės mėnesiais vien Europos bendrovė „ERGO Insurance“ Lietuvoje fiksavo 224 eismo įvykius, kai automobiliai buvo sudaužyti nepataisomai. Ankstyvam pavasariui į Lietuvą atklydus ir šiemet, draudikai ragina vairuotojus neprarasti budrumo užmiesčio keliuose ir atkreipia dėmesį, kad be dešimtimis tūkstančių eurų skaičiuojamos materialinės žalos, šias avarijas beveik visada lydi rimtesni sužalojimai ir žūtys.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„ERGO Insurance“ Lietuvoje žalų administravimo departamento direktorius Audrius Pilčicas pastebi, kad vos nutirpus sniegui ir sumažėjus kritulių kiekiui, vairuotojai intuityviai padidina greitį ir vairuoja drąsiau. Ekspertas pateikia 5 klasikines eismo situacijas, kurių metu automobiliai nulekia nuo kelio.

REKLAMA

1. „Smūgio banga“

Jeigu įvyksta dviejų automobilių susidūrimas, kiekvienas iš jų yra bloškiamas atgalinės jėgos. Kaip stipriai ir kiek toli, tai priklauso nuo dviejų pagrindinių faktorių – kontakto vietos ir avarijos dalyvių greičių smūgio metu.

„Turbūt kiekvienas esame matę, kai automobiliai susiduria miesto gatvėje, jie dažniausiai sustoja vienas šalia kito ir užtveria eismą – taip yra dėl sąlyginai mažo greičio. Susidūrimų užmiestyje metu, kai greitis yra kelis kartus didesnis, automobiliai sustoja toli vienas nuo kito, dažnai atsiduria griovyje ar net trenkiasi į medį“, – dėsto A. Pilčicas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų