Legendinių sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ įrodė, jog nauji „Porsche“ modeliai yra būtent tai, ko laukė šių automobilių gerbėjai. Šių metų vasarį 11 061 naujų automobilių pagaminęs „Porsche“ koncernas 6 proc. pagerino praėjusių metų vasario mėnesio rezultatus. Europoje buvo parduota 3300 „Porsche“ automobilių, ir jų populiarumas išaugo 14 proc.
„Mūsų automobilių pardavimai vasario mėnesį viršijo praėjusių metų to pačio mėnesio rezultatus visame pasaulyje. Tai daug pasako apie esamus ir naujus produktus bei mūsų pasiekimus toliau kuriant bei išlaikant pridėtinę „Porsche“ automobilių vertę“, - sakė Bernhardas Maier, už „Porsche“ pardavimus ir rinkodarą atsakingas Vykdomosios valdybos narys.
Itin sėkmingas mėnuo „Porsche“ buvo Europoje – pardavus daugiau nei 3300, pasiektas 14 proc. augimas lyginant su 2013 m. vasariu. Vokietijos rinkai „Porsche“ pagamino apie 1500 naujų automobilių, o tai yra 13 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. „Porsche“ populiarumas taip pat augo ir JAV – čia parduota 3200 automobilių ir pasiektas 14 proc. augimas.
Praėjusį mėnesį prie šių sportinių automobilių gamintojo sėkmės didele dalimi prisidėjo naujoji „Panamera“. Šio modelio automobilių buvo parduota beveik 2000 vienetų, t.y. 8 proc. daugiau nei 2013 m. vasarį. Kitas ypatingu populiarumu pasižymėjęs modelis - „Porsche Boxster“. Įvairius šio modelio automobilius visame pasaulyje įsigijo 1700 pirkėjų, o tai net 60 proc. viršijo praėjusių metų vasario mėnesio pardavimų skaičius.
Per pirmuosius du 2014 m. mėnesius iš viso pasaulyje parduoti 23 286 nauji „Porsche“ automobiliai.