• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo trijų durų „Audi S3“ hečbeko pasirodymo rinkoje praėjo trys mėnesiai, tačiau taip jau nutiko, kad penkių durų versiją kompanija pristatė praėjus vos dienai po to, kai „Mercedes-Benz“ atskleidė visas galingiausią serijinės gamybos keturių cilindrų variklį turinčio „A45 AMG“ kortas. Galima sakyti – labai tinkamas laikas.

REKLAMA
REKLAMA

Modelis yra 4 324 milimetrų ilgio, 1 785 milimetrų pločio ir 1 404 milimetrų aukščio. Penkių durų hečbekas sveria 1 445 kilogramus – 70 kilogramų mažiau nei ankstesnis modelis. Daug tvirto plieno buvo naudojama keleivių celėje, o priekiniai sparnai ir antvožas pagaminti iš aliuminio.

REKLAMA

Gamintojas skelbia, kad „S3 Sportback“ keturių cilindrų variklis buvo perdarytas. Vienintelis su pirmtaku siejantis dalykas – išlikęs 1 984 cm3 darbinis tūris. Jo maksimali 296 AG galia pasiekiama esant 5 500 aps./min.; maksimalus 380 Nm sukimo momentas išvystomas nuo 1 800 iki 5 500 aps./min.

REKLAMA
REKLAMA

Su pasirenkama šešių laipsnių „S tronic“ pavarų dėže „S3 Sportback“ nuo 0 iki 100 km/val pagreitėja per 5,0 sekundes. Šešių laipsnių mechaninei transmisijai prireikia penkių dešimtųjų sekundės dalių daugiau. Maksimalus greitis elektronikos apribotas iki 250 km/val. 2.0 TFSI suderintas su „S tronic“ vidutiniškai naudoja vos 6,9 litro 100 km (7,0 litrus - su mechanine pavarų dėže).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lyginant su pirmataku, priekinė ašis buvo pastumta 52 milimetrais pirmyn. Motoras yra daugiau nei penkiais kilogramais lengvesnis už ankstesnį variklį bei pakreiptas atgal 12 laipsnių. Sportišką valdymą formuoja „S sport“ pakabos elementai, kurie nuleidžia kėbulą 25 milimetrais, ašių svorio pasiskirstymas (59 proc. priekyje ir 41 proc. gale) ir progresyvus vairas.

REKLAMA

„Audi S3 Sportback“ komplektuojamas su 7,5 x 18 ratlankiais. Stabdžių apkabos su S ženkliukais kabina 340 milimetrų skersmens diskus priekyje.

Viduje rasime oda aptrauktą sportinį vairą su lygia apačia, šlifuoto aliuminio pedalus ir vietą kojai pasidėti. Tachometro ciferblate integruotos turbokompresoriaus slėgio ekranas. Sėdynių apmušalai siuvinėti kontrastuojančiomis siūlėmis.

Naujasis aukščiausio lygio serijos modelis prekyboje pasirodys 2013-ųjų rugsėjį. Bazinė automobilio kaina Vokietijoje – 39 800 eurų (137 421 Lt).

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų