• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Audi AG“ bendrovė prisijungia prie atsakingo aliuminio naudojimo iniciatyvos ir nuo šiol kartu su kitomis tarptautinėmis organizacijomis bei stambiaisiais verslo subjektais dės pastangas sukurti vieningą tarptautinį ilgalaikio aliuminio standartą.

REKLAMA
REKLAMA

„Audi AG“ – viena iš didžiausių aliuminio naudotojų pasaulyje ir aliumininių kėbulų gamybos pradininkių bei tęsėjų. Todėl prisijungimas prie šio tarptautinio atsakingą gamybą skatinančio projekto visiškai atitinka „Audi“ korporacinės atsakomybės nuostatas.

REKLAMA

Atsakingo aliuminio naudojimo iniciatyva - 2012 metais įkurtas tarptautinis judėjimas, kurio tikslas – sukurti vieningą tarptautinį ilgalaikio aliuminio standartą. Tikimasi, kad tokio standarto sukūrimas žymiai pailgins aliuminio gaminių naudojimo trukmę ir turės teigiamos įtakos aplinkosaugai, nes aliuminio detalės tarnaus ilgiau, dažniau sugrįš perdirbimui antrinių žaliavų pavidalu ir tokiu būdu turės mažesnę žalą aplinkai.

REKLAMA
REKLAMA

Šią iniciatyvą aktyviai remia tarptautinė aplinkosaugos organizacija ICUN, siekianti nustatyti visų naudingųjų iškasenų, įskaitant aliuminį, socialiai ir ekologiškai atsakingo išgavimo, gamybos ir antrinio perdirbimo kriterijus.

Būsimasis ilgalaikio aliuminio standartas papildys „Audi“ bendrovės šiuo metu taikomą holistinį požiūrį į ekologiškai atsakingą aplinkai draugiškų gaminių gamybą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Audi“ atstovai pasakoja atliekantys išsamią kiekvieno gaminio aplinkos poveikio analizę visame jo gyvavimo cikle − nuo apsirūpinimo iš iškasenų išgaunamais metalais iki senų automobilių pridavimo į antrinio perdirbimo laužynus. Bendrovė tikina turinti ilgalaikį tikslą – pasiekti, kad kiekviena naujesnė automobilio karta būtų draugiškesnė aplinkai už praėjusiąją.

REKLAMA

Pavyzdžiui, gaminant neseniai visuomenei pristatytą „Audi A3“, naudojama daug lengvo lydinio aliuminio mazgų ir kėbulo elementų. Todėl naujasis trijų durų „Audi A3“ yra 80 kg lengvesnis už pirmtaką, o penkių durų – net 90 kg.

Kuo lengvesnis automobilis, tuo mažesnės jo degalų sąnaudos ir CO2 tarša. Be to lengvesniam automobiliui galima parinkti mažesnės galios ir lengvesnį variklį, arba priešingai – sukonstruoti mažiau degalų naudojančią galingesnę modifikaciją.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų