Las Vegase šiuo metu vykstančioje plataus vartojimo elektronikos parodoje (CES) vokiečių kompanija „Audi“ pristatė itin platų naujų technologijų diapazoną.
Visų pirma, tai jų sukurta „pilotuojamo“ važiavimo dar žinomo autonominio automobilio pavadinimu sistema, kuri sukurta visiškai valdyti automobilį, tačiau tik ribotą laiką. Technologija sukurta siekiant sumažinti stresą eismo spūstyse gali vairuoti, įsibėgėti ir stabdyti, kuomet automobilio greitis neviršija 60 km/h.
Tam, kad nenutrenktų į kelią išėjusių pėsčiųjų ar netaranuotų kitų automobilių sistema naudoja du radiolokacinius, aštuonis ultragarso jutiklius ir plataus kampo vaizdo kamerą nuolatiniam aplinkos stebėjimui ir kliūčių fiksavimui.
„Audi“ taip pat įsivaizduoju ir pagalbinę statymo sistemą, kuri leistų vairuotojui išlipti lauk ir liepti automobiliui pačiam susirasti stovėjimo vietą. Naudodamas visą kolekciją įvairiausių jutiklių toks modelis pats atsistos į vietą, užgesins variklį ir nusiųs sėkmingą manevrą patvirtinančią žinutę savininkui.
Automobilio viduje „Audi“ koncentruosis ties 3D monitorių, galingų multimedijos sistemų, turinčių keturių branduoliu iki 1,4 GHz dažnio procesorius ir trimačio garso sistemų, kurios turėtų atkurti natūraliai skambančią muziką projektavimu. Kalbant apie pastarąją technologiją galima paminėti, kad „Audi“ pademonstravo „Q7 Sound“ konceptą su 23 garsiakalbiais ir stiprintuvu, kurio galia siekia daugiau nei 1400 vatų.
Galiausiai „Audi“ taip pat rengiasi plėsti apšvietimo technologijų galimybių ribas. Vokiečių gamintojo „Matrix“ šviesos diodų priekiniais žibintai turės mažus diodus, kurie galės būti prislopinti ar išjungiami ir įjungiami nepriklausomai vienas nuo kito tam, kad būtų pasiektas optimalus apšvietimas.
„Audi“ taip pat eksperimentuoja su lazeriniais galiniais žibintais, kurie projektuotų raudoną liniją už automobilio ir taip skatintų kitus eismo dalyvius laikytis saugaus atstumo.