Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Nuo seno jau raginama nebirbinti užsivesto automobilio variklio ankstyvą rytą po langais daugiabučio kieme, o, įsėdus į tik ką užvestą automobilį bei, įjungus pirmą pavarą, iš lėto išmanevruoti į gatvę (kelią) ir, nedraskant variklio nervingais pedalų maigymais, palaipsniui (neskubant) perjungiant į aukštesnę pavarą, sėkmingai vykti kur reik... Tokio elgesio teigiamos pasekmės tos tai, kad tu neprisidedi prie oro siaubingo teršimo, nekeli ilgai triukšmo ir to pasėkoje sumažini tikimybę sulaukti iš antro ar aukštesnio aukšto pro langą išskriejančios vazos, stiklainio su surūgusiais agurkais ar pan. (o kieme tokių kaip tu ne vienas ir ne du!..) ir pagaliau pasieksite tai, apie ką kalba Žydrūnas Janušauskas šiam straipsnyje. Iš savo nemažos praktikos tuo esu visiškai įsitikinęs.
Girdejau teorija, kas nauju automobiliu ilgiau kaip 20 min nerekomenduoja gamintojai laikyt uzkurus, nes paskui ir rykiuote elektronika gali iseiti
Pasirodo ,kad dar gyvuoja tokie "gudruoliai",kurie nori įrodyti,kad žemė yra čemodano formos...Be reikalo,visai be reikalo galvojau,kad kvailybė ir neišmanymas (o gal kaip tik numatymas ir tam tikras prognozavimas )klesti,tik palatoj 141.Bet ,atleiskit, nesitikėjau,kad paprasčiausias idijotizmas persikels į technikos sritį.Pagal tokio "speco" svaičiojimus,tai ir žmogui šilto(karšto) maisto visai nereikia.Kam gi?Pilve-vistiek sušils...Savo teiginius pateik aviacijai.Jos technikai tave "įvertins".
iskrite is medzio kas sako jog reikia katik uzkurus masina vaziuot ir negerai ja pasildyti. tai kam tos "vebasto" buna irengtos jai negali pasildyt? kitas dalykas, variklis ar taip ar taip sakykim susyla iki darbines temperaturos,tik kad vaziuojant variklis gauna apkrovos.. tai jai negali sildyt tai negali ir vaziuot. biski logiska atrodo manau. Taigi gudrocei, ryta uzsikure masina gerai apsuku piskit, pamatysit kiek "Gerio" tada bus :)
1914 m. Fordas nustatė dvigubai didesnę, nei tuo metu buvo, vidutinę minimalią algą - 5 dolerius už dieną, ir sutrumpino darbadienį iki 8 val. Nes tik pailsėjęs, materialiai apsirūpinęs ir turintis socialines garantijas darbuotojas, gali negalvodamas apie savo pragyvenimo problemas maksimaliai atsiduot darbui. Tuo atnešdamas maksimalų pelną įmonei kurioje dirba!!! "Kiekvieno darbdavio garbės reikalas turėtų būti mokėti aukštesnius atlyginimus, nei moka jo konkurentai, o darbuotojų siekis - padėti darbdaviui patenkinti šį garbės jausmą", - sakė Fordas. 1914 metais, JAV darbininkai irgi buvo kaip avinų banda, bet darbdaviams užteko proto surast būdų, kaip skatint darbininkų darbą.
O pas mus ??? Darbdavio garbės reikalas apgaut valstybę ir kuo daugiau pavogt iš savo darbuotojų ! Štai ir gaunas užburtas ratas: darbdaviai su savo darbuotojais elgęsi kaip vergvaldžiai, vagia iš jų, tyčiojasi ir t.t. Darbuotojai su jais elgęsi analogiškai... Kuriems tokia padėtis nepriimtina (ir leidžia šeimyninės aplinkybės), tie tyliai emigruoja į užsienį. Kas likę Lietuvoje, patys matote ir nereikia purkštaut... O dėl vergų sindromo, viskas labai paprasta. Kodėl senovėje Mozė, išvedęs žydus iš Egipto vergijos, vedžiojo 40 metų juos po dykumą kol atvedė į pažadėtąją žemę? Kad išmirtų visi buvę vergais! Vergu buvęs – laisvas nebus niekada! Šiuo atveju, su vairuotojais viskas aišku, bet ką mano darbdaviai? Daugumai mūsų dabar 50 – 55 metai, dar po 5 metų, daugelis jau nevažiuos. Sveikata neleis. Ką tada vergvaldžiai darys?
_________
O pas mus ??? Darbdavio garbės reikalas apgaut valstybę ir kuo daugiau pavogt iš savo darbuotojų ! Štai ir gaunas užburtas ratas: darbdaviai su savo darbuotojais elgęsi kaip vergvaldžiai, vagia iš jų, tyčiojasi ir t.t. Darbuotojai su jais elgęsi analogiškai... Kuriems tokia padėtis nepriimtina (ir leidžia šeimyninės aplinkybės), tie tyliai emigruoja į užsienį. Kas likę Lietuvoje, patys matote ir nereikia purkštaut... O dėl vergų sindromo, viskas labai paprasta. Kodėl senovėje Mozė, išvedęs žydus iš Egipto vergijos, vedžiojo 40 metų juos po dykumą kol atvedė į pažadėtąją žemę? Kad išmirtų visi buvę vergais! Vergu buvęs – laisvas nebus niekada! Šiuo atveju, su vairuotojais viskas aišku, bet ką mano darbdaviai? Daugumai mūsų dabar 50 – 55 metai, dar po 5 metų, daugelis jau nevažiuos. Sveikata neleis. Ką tada vergvaldžiai darys?
_________
lol, sako darbinės temperatūros... tai logiška, kad niekas net nešildo iki darbinės. dyzelis žiemą, kai šalta, net neužšyla iki darbinės temperatūros veikdamas tik laisvais sūkiais, gali kad ir visą parą laikyt užkurtą :)
Tačiau automobilinės technologijos, mums net nepastebint, per keliolika metų labai stipriai evoliucionavo... Joo tikrai, net nepastebejom kai staiga prie -20 isedi jau i silta masina po nakties :DD
Niekada nešildau, ir tada kaip turėjau sena ir dabar šiuolaikišką, ir pasirodo užtai su varikliais ir neturėjau problemų.
Sutinku su ankstesniais, apsala langai is vidaus, kad ir kaip stengiesi isvedinti po keliones bet nevisada pakankamai atvesta kol surukai cigarete. Beja besildant gali ir uzsalti ismetimo sistemoje susidares kondencatas jei lauke minus 20 ir pan. Yra taip buve jau kelis kartus. Po sio straipsnio keisiu rutina, pirma nusikasiu sniega o paskui uzsivedes vaziuosiu, tepalai 5/30w tai visiskai ramiai del variklio.
As visad manau kad automobilio uzkurimas ir iskart vaziavimas tai tas pats kaip mane is lovos ismest ir liepti begt maratona :D visi zmones visuomet sildo ir niekam nebuve problemu del to, ne visi lietuvoj gi vazineja su siuolaikiskais varikliais :)
REKLAMA
REKLAMA
Ar reikia šildyti automobilio variklį?