„BMW“ pagaliau pristatė hibridinį sedaną – „BMW 5 ActyveHybrid“ dabar jau serijinis modelis. Draugiškesnio aplinkai „BMW“ pardavimai prasidės kitų metų pradžioje.
Hibridinio „penktuko“ esmė – 300 a.g. trijų litrų darbo tūrio turbovariklio ir 55 a.g. elektros motoro tandemas. Tiesa, visa bendra jų galia iki galo nepanaudojama, tad maksimali jėgainės galia šiame modelyje siekia 335 a.g. Tačiau iki 100 km/h greičio „5 ActyveHybrid“ įsibėgėja smagiai, per 5,9 sek.
Bavarai teigia, kad šis automobilis apie keturis kilometrus galės nuvažiuoti naudodamas vien tik elektros energiją. Tiesa, važiuoti tektų nedideliu greičiu. Nedaug, tačiau vokiečiai ir nežadėjo sukurti ekstremaliai „žalio“ automobilio. Jie kūrė tiesiog taupesnį automobilį, o 6,9 litro kuro 100 kilometrų kelio, kai automobilio galia siekia 335 a.g., yra visai neblogai. Tik įdomu, kaip šį automobilį priims pirkėjai.
Hibridinio „penktuko“ esmė – 300 a.g. trijų litrų darbo tūrio turbovariklio ir 55 a.g. elektros motoro tandemas. (nuotr. Gamintojo)
Bavarai apie automobilio kainą dar nieko nešneka. Tačiau viskas priklauso būtent nuo jos. Vokiečiai tai suprato nutraukę prabangaus hibridinio visureigio „BMW X6 ActiveHybrid“ gamybą. Tokio gėdingo sprendimo priežastis – niekingo pardavimai pagrindinėje rinkoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose. Amerikonai nusivylė itin brangios automobilio versijos vartotojiškomis savybėmis. Visų pirma jiems užkliuvo neadekvati kaina – „hibridas“ už Atlanto kainuoja nuo 88 900 JAV dolerių, kai įprastą „X60i“ galima nusipirkti už 69 500 „žaliųjų“. Nors kainos skiriasi akivaizdžiai, „hibridas“ yra vos vos taupesnis, o jo dinamika – kuklesnė. Tad dabar „BMW“ akivaizdžiai baiminasi vėl užlipti ant to paties grėblio.